.jpg)
Viaplay Group avaa huomenna 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan. Viaplay TV on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä.
Viaplay TV -kanavalle voi ostaa mainontaa ainoastaan Sanoman kautta. Sponsorointiyhteistyöt sovitaan kuitenkin edelleen Viaplayn kanssa. Kanava on mukana Sanoman TV- ja Total TV -paketeissa 18. marraskuuta alkaen siten, että mainonta toteutuu ensi vuoden alusta alkaen.
– Mainosrahoitteinen lineaarikanava tarjoaa meille yrityksenä uusia mahdollisuuksia, Viaplay Groupin Suomen toimitusjohtaja Mikael Svensson toteaa tiedotteessa.
Kumppanuus mahdollistaa mainostajille pääsyn osaksi Viaplayn urheilusisältöjä. Kanava täydentää Sanoman kykyä rakentaa kampanjatason tavoittavuutta.
– Viaplay TV on Suomen ainoa mainosrahoitteinen tv-urheilukanava. Kanava tarjoaa mahtavaa potentiaalia asiakkaillemme urheilun kontekstissa ja hienoa lisätavoittavuutta Sanoman vahvaan tv-tarjontaan. On upeaa olla avustamassa uniikin tv-kanavan lanseeraamisessa Suomen mediakenttään, Sanoman Total TV -johtaja Joonas Imeläinen kertoo.
Viaplay TV:ssä näytetään esimerkiksi Bundesliigan, Championshipin ja UEFA Konferenssiliigan otteluita, mäkihyppyä, dartsia sekä Moto GP -kisoja. Tarjonta kattaa myös muun muassa kuukausittaisen Valioliigan ottelun, Formula 1 -harjoituksia ja yksittäisiä NHL-otteluita.
Suorien urheilulähetysten ja studiotuotantojen lisäksi kanavalla esitetään urheiluaiheisia oheisohjelmia sekä dokumentteja ja uusintoja.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä