Mainonta

Sähköyhtiö Helen tuo syksyn kampanjansa jakonappiin

22.8.2023 8:17
Mikko Perttunen
Kampanjassa halutaan laittaa ihmiset miettimään omaa somekäyttäytymistään.

Helen muuttaa selainliitännäisellään internetin jakamispainikkeet Jaa hyvää energiaa -painikkeiksi. Muutoksen tekevä plugin on osa Helenin loppuvuoden Hyvää energiaa jakamassa -kampanjaa. Kampanjassa halutaan korostaa nimensä mukaisesti positiivisen energian jakamista ihmiseltä ihmiselle.

– Kampanjoimme hyvän energian jakamisen puolesta läpi syksyn. Koska jakaminen on merkittävä osa somea ja some merkittävä osa mediankäyttöämme, tuntui vain ja ainoastaan luontevalta viedä kampanjaviestimme jakonappiin, Helenin markkinointijohtaja Tanja Kaasinen kertoo tiedotteessa.

Helenin viisi kuukautta kestävän kampanjan tarkoituksena on sekä jakaa tietoa tulevaisuuden energiasta että innostaa tulevaisuuden energiantekijöitä. Yhtiö haluaa myös positiivista energiaa jakamalla poistaa nuorten kokemaa pelkoa ja ahdistusta energiamurrosta kohtaan.

– Kampanjan viesti osuu ajan hermoon, katsoo asiaa tutkimusten tai ihan vaan yleisen ilmapiirin läpi. Jokainen somejakoaan hetkeksi miettimään pysähtynyt on iso voitto – paitsi kampanjalle myös meille kaikille, kommentoi Jaa hyvää energiaa -painikkeen suunnitelleen toimiston Kurion luova johtaja Jari Lähdevuori.

Plugin on saatavilla nyt Chrome-selaimeen. Beta-vaiheessa se toimii Suomen vierailluimmilla sivuilla. Käyttäjät voivat myös lisätä uusia sivuja toivelistalle.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)