S-pankki kertoo käynnistävänsä kokeilun, jossa asiakkaille tarjotaan henkilökohtaista tukea digihaasteissa. Kokeilu alkaa kesäkuussa puhelinpalvelussa sekä Helsingin, Porin ja Kouvolan palvelupisteillä.
S-pankista kerrotaan, että asiakaskohtaamisissa on havaittu selkeä tarve lisätukeen digiasioinnissa. Asiakkaat tarvitsevat opastusta sekä digitaalisten palveluiden käyttöönotossa että turvallisessa digiasioinnissa.
– Ensisijaisesti kannustamme asiakkaitamme S-mobiilin käyttöön, mutta autamme myös verkkopankin käytössä, kokeilusta vastaava johtaja Annina Valtonen kertoo tiedotteessa.
Kokeilu alkaa kesäkuussa ja laajenee syksyllä.
– Olemme läsnä asiakkaillemme ja neuvomme, millä tavalla digitaalinen asiointi on turvallista. Kerromme myös, kuinka tulee toimia, jos joutuu huijausyrityksen kohteeksi, Valtonen toteaa.
– Tarkoitus on hakea parhaita käytäntöjä siitä, mikä toimii asiakasrajapinnassa. Parannamme opastusta tämän perusteella ja laajennamme sitä sitten koko palveluverkostoon, hän jatkaa.