Brändit

Ruoan verkkokauppakisan uusin toimija tarjoaa tuotteita, joita on myyty perinteisesti vain ravintoloille

Tukkutori24.fi haluaa tuoda välimerellisen ja eteläeurooppalaisen ostamisen suomalaisen kuluttajan arkeen.
Kuva:
Unsplash/Scott Warman
Ruoan verkkokauppakisan uusin toimija tarjoaa tuotteita, joita on myyty perinteisesti vain ravintoloille

Rajusti kasvaneeseen ruoan verkkokauppakisaan on tullut uusi tulokas, joka tuo markkinoille uudenlaisen konseptin. Tukkutori24.fi-niminen ruoan verkkokauppa lupaa tarjota asiakkailleen paljon sellaisia elintarvikkeita, joita ei saa tavanomaisista ruokakaupoista.

Tukkutori24.fi:n ideana on tarjota kuluttajille tuoreita elintarvikkeita ilman välikäsiä. Tuotteet toimitetaan tilausten mukaan suoraan valmistajalta kaupan tukkutorille, josta tilaamansa tuotteet voi noutaa. Tuotteet voi tilata myös kotiinkuljetuksena. Tavarantoimittajina on muun muassa leipomoita, liha- ja kalakauppiaita sekä hedelmien ja marjojen tukkuja.

– Valikoimassamme on useita tuotteita, joita on myyty perinteisesti vain ravintoloille. Tuoretuotteet ovat tuoreita, koska ne eivät seiso välivarastoissa, ja kylmäkuljetusautojen ansiosta pakasteet pysyvät myös kuljetuksen ajan jäässä, sanoo Tukkutori24.fi:n kauppias Jussi Vesterinen tiedotteessa.

Tukkutori24.fi haluaakin tarjota kuluttajille välimerellisen ja eteläeurooppalaisen ostamisen tunnelmaa. Etelä-Euroopassa on tyypillistä, että elintarvikkeita ostetaan suoraan valmistajilta.

– Ajatuksena on tuoda välimerellinen tai eteläeurooppalainen ostaminen suomalaisen kuluttajan ulottuville. Monissa Välimeren maissa lihat ostetaan lihakauppiaalta, kalat kalakauppiaalta, leivät leipomosta ja niin edelleen. Nyt kuluttajan ei tarvitse juosta kaikissa eri kaupoissa, vaan Tukkutori24.fi tekee sen ostajan puolesta, kertoo Vesterinen.

Verkkokauppa toimii toistaiseksi vain pääkaupunkiseudulla.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa