Luovuus

Puuilon hittikampanja ainoana suomalaisena Epica Awardsin finaaliin

Morjensta Pörssiin! -kampanja on voittanut aiemmin muun muassa Kaiku-kilpailun Grand Prix’n.
Kuva:
Puuilo
Puuilon hittikampanja ainoana suomalaisena Epica Awardsin finaaliin

Bauer Median ja Milttonin Puuilolle loihtima Morjensta Pörssiin! -kampanja on yltänyt mukaan Epica Awardsin shortlistalle. Jo vuodesta 1987 järjestetyssä luovan alan kilpailussa tuomaristo koostuu toimittajista.

Morjensta Pörssiin! perustuu Puuilon aiempaa konseptiin, jonka keskiössä oli slogan “Morjensta Pöytään”. Morjensta Pörssiin! -kampanja järjestettiin yhtiön listautumisen yhteydessä.

Hittikampanjan keskiössä oli mainosjingle, jolla voitettiin tänä vuonna Suomen parhaan radiomainoksen titteli KaikuGaalassa.

Työ voitti aiemmin tänä vuonna palkinnon Euroopan parhaita audiotöitä palkitsevassa International Sound Awards -kilpailussa.

Epican parhaat palkitaan 8.-9. joulukuuta.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa