Mainonta

Pohjola Vakuutus vei Kaiku-radiomainoskilpailun pääpalkinnon, Folk Finlandista vuoden mainostoimisto

Pohjola Vakuutus nappasi Grand Prix’n Markku ja Johannes syntyvät uudelleen -mainoksella.
Kuva:
RadioMedia
Pohjola Vakuutus vei Kaiku-radiomainoskilpailun pääpalkinnon, Folk Finlandista vuoden mainostoimisto

RadioMedia ry:n järjestämä Kaiku-radiomainoskilpailu käytiin torstaina. Tänä vuonna gaalassa jaettiin 14 palkintoa.

Viime vuoden parhaan mainoksen palkinnon eli Grand Prix’n nappasi Pohjola Vakuutus Markku ja Johannes syntyvät uudelleen -mainoksellaan, jonka takana ovat mediatoimisto Dagmar, tuotantoyhtiö Filmo Oy ja suunnittelutoimisto Hasan & Partners. Työ voitti myös Yrityskuva-kategorian.

– Grand Prix -voittaja, Pohjola Vakuutuksen Markku ja Johannes, toi piristävän tuulahduksen toimialan mainontaan kertomalla vakavasta asiasta nauruhermoja kutkuttavalla tavalla, kehuu kilpailun päätuomari, Dagmarin Chief Business Officer / Digital Katariina Uljas-Ahl.

Voit kuunnella mainosspotit täältä: spotti1, spotti2 ja spotti3
Vuoden mainostoimistoksi valittiin Folk Finland, jonka kaksi työtä palkittiin torstain gaalassa. Folk suunnitteli Lidlin Satukausi-mainoksen, joka voitti Tuotteet-kategorian. Lisäksi Folk suunnitteli Juustoportin Vapaan lehmän haastattelu -mainoksen, joka voitti Yritysvastuu-kategorian.

Vuoden mediatoimistona palkittiin NØRR3 ja vuoden tuotantoyhtiönä Miracle Sound.

– Voittajatyöt henkivät tänä vuonna paitsi poikkeusvuoden tunnelmaa, myös radion monipuolisuutta ja ääniammattilaisten luovuutta. Kuulimme jälleen kerran monenlaisia luovia toteutuksia, hersyvää huumoria, merkityksellistä dialogia ja tarttuvia korvamatoja, kiteyttää Uljas-Ahl.

Kaiku-radiomainoskilpailun 2020 voittajat:

Grand Prix: Markku ja Johannes syntyvät uudelleen - Pohjola Vakuutus

Vuoden tuotantoyhtiö: Miracle Sound


Vuoden mainostoimisto: Folk Finland


Vuoden mediatoimisto: NØRR3


Vuoden radiomainostaja: Verman

Kultainen Mikki: Rinna Paatso

Tuotteet-kategoria: Lidlin Satukausi - LIDL


Palvelut-kategoria: Lounas, jolla lähtee nälkä ja janokin - Kotipizza


Yhteiskunnallinen-kategoria: Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila - HelsinkiMissio


Musa & jingle -kategoria: Puuilo, Morjensta pöytään - Puuilo


Paikallinen-kategoria: Sehän nähdään! - HIFK


Yrityskuva-kategoria: Markku ja Johannes syntyvät uudelleen - Pohjola Vakuutus


Teho-kategoria: Edenred Delicard - Edenred


Yritysvastuu-kategoria: Vapaan lehmän haastattelu - Juustoportti

Lähde: RadioMedian tiedote

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa