Mainonta

Pharmalexille uusi Suomen toimitusjohtaja – ”Lääkemarkkinoinnissa on tarkat pelisäännöt”

14.6.2023 8:16
Mikko Perttunen
Konserni tarjoaa palveluita muun muassa lääkkeiden markkinointiin ja markkinoille tuloon.

Pauliina Lajunen on aloittanut PharmaLex Finlandin toimitusjohtajana kesäkuun alussa. Hän on vuoden alusta johtanut myös konsernin pohjoismaista myynti- ja markkinointiyksikköä.

PharmaLex Finland on lääkkeiden ja lääkinnällisten laitteiden lupa-asioihin, markkinointiin ja markkinoille tuloon liittyviä palveluja tarjoava yritys ja osa monikansallista PharmaLex-konsernia, jolla on yli 3000 työntekijää 32 maassa. Pharmalex Finlandin vuosittainen liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa (2021).

– Lääke- ja terveysala on tarkkaan säädeltyä ja varsinkin lääkemarkkinoinnissa on tarkat pelisäännöt. Ison konsernin kautta voimme tarjota asiakkaillemme laajan palvelupaletin missä päin maailmaa tahansa, ja voimme myös osaltamme edesauttaa laajemman lääke- ja teknologiavalikoiman saamista suomalaisten potilaiden ulottuville, Lajunen kertoo tiedotteessa.

Lajusella on kansainvälisen markkinoinnin koulutus ja yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin ja myynnin johtamisen sekä liiketoiminnan kehittämisen tehtävistä muun muassa hoiva-alan yritys Med Group/ONNI:ssa, Docrates Syöpäsairaalassa ja GE Healthcarella.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)