Toimistot

Netprofile sai huikeat kuusi finaalipaikkaa ICCO Global Awardsissa, Judit Vikman ehdolla vuoden nousevaksi tähdeksi

Myös Kurion ja Wärtsilän työ sai paikan finaalista.
Kuva:
Unsplash
Netprofile sai huikeat kuusi finaalipaikkaa ICCO Global Awardsissa, Judit Vikman ehdolla vuoden nousevaksi tähdeksi

Uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien yritysten viestintään ja markkinointiin erikoistunut suomalainen konsulttiyritys Netprofile taistelee ICCO Global Awardsissa kuuden eri sarjan voitosta. Finalistit julkaistiin keskiviikkona.

ICCO:ssa palkitaan maailman parasta viestintää.

Suomalaisista finaaliin pääsi myös Kurio asiakkaansa Wärtsilän kanssa. 

Netprofilen huikean suorituksen kruunasi Finnish Comms Awards -kilpailussa vastikään vuoden nuorena kykynä palkitunJudit Vikmanin valinta vuoden nouseva kyky -ehdokasjoukkoon, johon ylsi mukaan vain kolme kandidaattia, sekä Christina Forsgårdin ja Juha Freyn valinta PR Leader of the Year -finaaliin. Netprofile on finaalissa myös sarjoissa Event, Launch or Stunt Campaign, Best Digital and New Media Campaign, Best Technology Campaign ja Best B2B Campaign. Netprofilen Helsinki Partnersin kanssa tehty työ on ehdolla kahdessa ensimmäisenä mainitussa sarjassa, Etteplanin kanssa tehty työ kahdessa viimeisimmässä.

– Menestys viestintä- ja markkinointialan kansainvälisissä kilpailuissa on erinomainen osoitus siitä, että suomalaiset eturivin toimistot kilpailevat tasapäisesti maailman parhaiden kanssa, sanoo Netprofilen toimitusjohtaja Frey tiedotteessa.

– Pääsy maailman parhaita viestintätöitä palkitsevan ICCO Global Awards -kisan finaaliin jälleen kerran vahvistaa, että olemme onnistuneet tavoitteessamme suunnitella ja toteuttaa globaalisti voittavaa markkinointiviestintää, hän jatkaa.

Kurion ja Wärtsilän työ on ehdolla Best B2B Campaign -sarjassa.

Parhaat palkitaan 1. joulukuuta.

Kaikki finalistit löydät täältä.

Lue myös:Vuoden viestintäkonsultti kannustaa puhumaan samaa kieltä johdon kanssa: ”Markkinointitoimenpiteitä ei voi perustella sillä, että tämä on saatanan hyvä idea”

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa