Brändit

Mehiläinen palkittiin Rekrygaalassa Vuoden työnantajabrändinä

Vuoden rekrykampanjaksi valittiin Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät.
Kuva:
Duunitori
Mehiläinen palkittiin Rekrygaalassa Vuoden työnantajabrändinä

Mehiläinen palkittiin viime viikolla Duunitorin järjestämässä Rekrygaalassa Vuoden työnantajabrändinä. Terveydenhuollon alalla toimiva brändi löi finaalissa Puolustusvoimat ja UPM:n.

– Mittarit osoittavat, että Mehiläisen työnantajabrändi ja maine kohderyhmänsä keskuudessa on nousussa. Mehiläisen brändi myös erottuu edukseen alalla, tuomaristo perusteli valintaansa.

Mehiläisen työnantajakuvatyöstä ja markkinoinnista vastaava Reetta Rautkivi (kuvassa toinen vasemmalta) sanoo Duunitorille, että työnantajabrändiä on rakennettu Elämä tehtävänä -brändikonseptilla.

– 113 vuotta sitten neljä lääkäriä päätti, että Suomeen täytyy rakentaa parempaa terveyttä ja hyvinvointia. Nyt meitä mehiläisiä on jo 30 000, ja meitä ajaa eteenpäin sama asia kuin näitä lääkäreitä: meillä on elämä tehtävänä, kertoo Rautkivi.

Mehiläiseltä kerrotaan, ettän brändin rakentamisessa suuressa roolissa on ollut talon oma väki, niin sanotut mehiläiset, jotka ovat saatu mukaan kertomaan omasta työstään, sen merkityksellisyydestä, työyhteisöstä ja omasta arjestaan.

Vuoden rekrykampanjaksi valittiin Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät. Näyttelijä Timo Lavikaisen tähdittämällä kampanjalla haluttiin rikkoa kuntatyöhön liittyviä ennakkoluuloja sekä vauhdittaa kunnan rekrytointeja.

Voittaja valittiin yleisöäänestyksellä.

– Olemme koko kuntasektorin puolesta erityisen iloisia tunnustuksesta ja siitä, että nyt on pölytetty kuntatyön mainetta. Kuntatyö ei ole mitään lapioon nojaamista tai nutturapäistä kirjastonhoitajan hommaa, vaan tosi kiinnostavaa ja huipputärkeää työtä, sanoo kunnanjohtaja Outi Mäkelä.

Finaalissa olivat mukana myös Caverionin ja Ukko.fi:n kampanjat.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa