Unsplash
Brändit

Mediakonserni PunaMusta Media vahvisti yritysperhettään

10.5.2022 11:45
Toni Rajamäki
PunaMustan ostama Coloro keskittyy muun muassa myymälämarkkinointiin.

Mediakonserni PunaMusta Media Oyj kertoo vahvistaneensa markkinointiportfoliotaan ostamalla näkyvyysratkaisuja tarjoavan Coloro CLR:n koko osakekannan. 

Coloro on myymälämarkkinoinnin, brändinäkyvyyden, tapahtumien ja julkisten tilojen näkyvyysratkaisujen asiantuntijayritys. Yrityksellä on Suomen suurin silkkipainokapasiteetti display-tuotteiden valmistamiseen.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Colorolla on vaikuttava osaaminen täsmällisesti asiakkaan tarpeeseen vastaavien näkyvyysratkaisujen osaajana, mikä tukee loistavasti konsernimme strategiaa. Kaupan myötä saamme myös lisäkapasiteettia esimerkiksi myymälämateriaalien suunnitteluun ja tuotantoon, sillä Colorolla on Suomen suurin silkkipainokapasiteetti display-tuotteiden valmistamiseen. Asiakkaiden näkyvyystarpeisiin pystytään vastaamaan kokonaisvaltaisesti, laadukkaasti ja ripeällä vauhdilla, kertoo PunaMusta Median näkyvyys- ja painoliiketoiminnan johtaja Jari Avellan.

PunaMustan brändeihin kuuluvat painotuotteisiin keskittynyt PunaMusta, tapahtumien ja yritysnäkyvyyden ratkaisujen osajaa PunaMusta PixMill, valaistusten ja digitaalisten näyttöratkaisujen osaaja Profilight, verkkopalvelujen ja verkkokauppojen osaaja PunaMusta Digital, brändinhallinnan ja digitaalisen aineistonhallinnan ammattilainen Gredi sekä tuore tulokas Coloro.

– Coloron liiketoiminta perustuu kohtaamisiin, ja osana PunaMusta-yritysperhettä pystymme tekemään asiakaskohtaamisista entistäkin vaikuttavampia. Palveluvalikoimaamme kuuluvat nyt perinteisten näkyvyysratkaisujen, kuten myymälä-, tila- ja tapahtumaratkaisujen lisäksi erilaiset jättiscreenit, liikkuvaa kuvaa hyödyntävät seinät, katot ja lattiat, rakennusten ulkovalaistukset ja näyttävät projisoinnit, kertoo Coloron kehitysjohtaja Sampsa Lilja.

Lähde: Punamusta.com