Kuvakaappaus The Soot Life Expectancy -kampanjasta
Toimistot

Leijonia ensimmäistä kertaa Armeniaan ja Nigeriaan

20.6.2023 10:47
Mikko Perttunen
Maanantaina jaettiin viiden kategorian Cannes Lions -palkinnot.

Cannes Lions -festivaalin ensimmäiset palkinnot jaettiin eilen. Maanantaina jaetut kategoriat olivat Health & Wellness, Outdoor, Pharma, Print & Publishing ja Radio & Audio.

Palkintoja matkasi ensimmäistä kertaa Cannes Lionsin historiassa Armeniaan ja Nigeriaan.

Armenialaisen Tastes like bluen kampanja The End voitti pronssisen leijonan Radio & Audio -kategorian Sound design -sarjassa.

Nigerialaisen X3M Ideasin suunnittelema The Soot Life Expectancy -kampanja The Extra Step Initiativelle nappasi niin ikään pronssileijonan Health & Wellness -kategorian Non-profit / Foundation-led Education & Awareness -sarjassa.

Maanantaina Grand Prix -palkintoja jaettiin seuraavasti:

Outdoor

A British Original (Cultural Insight -sarja)

British Airways / Uncommon Creative Studio, Iso-Britannia

Print & Publishing

Newspapers inside the Newspaper Edition (Local Brand -sarja)

Annahar Newspaper / Impact BBDO, Arabiemiirikunnat

Radio & Audio

Lawyer, Ad Agency ja Strip Club (Consumer Services / Business to Business -sarja)

Telecommunication Company / Colenso BBDO, Uusi-Seelanti

Health & Wellness

The Last Performance (Insurance-sarja)

Partners Life / Special, Uusi-Seelanti

Health Grand Prix for Good:

Working with Cancer

Memorial Sloan Kettering Cancer Center / La Foundation Publicis, Publicis Conseil, Le Truc, Digitas, Saatchi & Saatchi Health, Publicis Groupe UK, Yhdysvallat

Pharma:

Scrolling Therapy (Patient Engagement -sarja)

Eurofarma / Dentsu Creative (Buenos Aires, New York, Chicago), Argentiina

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)