Sosiaalisen median toimisto Kurio taistelee palkinnoista kuudessa eri sarjassa European Excellence Awards 2022 -kilpailussa, jossa palkitaan Euroopan parhaita viestintä- ja PR-kampanjoita.
Kurion ja Wärtsilän Europe's Energy Future -työ pääsi finaaliin neljässä eri sarjassa. Kurion kanssa Wärtsilän kumppanina toimi myös brittitoimisto Greenhouse Communications. Työ on ehdolla sarjoissa Boldest Campaign, Energy, B2B Communications ja External Publication.
Lue myös: Wärtsilä Energyn markkinointijohtaja Ninna Arposen mukaan markkinointiosastojen täytyy todistaa arvonsa entistä paremmin, kun taantuma uhkaa
Kurion ja Fazer Makeisten Remix Is The New Black -työ sai finaalipaikat kahdessa eri sarjassa: Brand Relationship ja Food & Beverage.
Muista suomalaistoimistoista finaalissa ovat mukana TBWA\Helsinki ja OSG Viestintä, joka palkittiin kilpailussa viime vuonna.
TBWA:n Tietoevrylle tekemä Inclusivity in ICT: From Fiction to Reality on mukana sarjassa Corporate Social Responsibility. OSG:n Autoklinikalle tekemä Parallel parking made easy - National Parking Day taistelee pystistä sarjassa Automotive.
Parhaat palkitaan 9. joulukuuta.
Katso kaikki finalistit täältä.
Lue myös:Brunnen on Vuoden viestintätoimisto, SEKin Janne Malinen Vuoden viestintäkonsultti – katso tästä kaikki Finnish Comms Awardsissa palkitut