Kuvaaja:
Unsplash
Toimistot

Kurio sai kuusi finaalipaikkaa European Excellence Awardsissa

7.11.2022 10:25
Toni Rajamäki
Myös TBWA\Helsinki ja OSG Viestintä ovat mukana finaalissa

Sosiaalisen median toimisto Kurio taistelee palkinnoista kuudessa eri sarjassa European Excellence Awards 2022 -kilpailussa, jossa palkitaan Euroopan parhaita viestintä- ja PR-kampanjoita.

Kurion ja Wärtsilän Europe's Energy Future -työ pääsi finaaliin neljässä eri sarjassa. Kurion kanssa Wärtsilän kumppanina toimi myös brittitoimisto Greenhouse Communications. Työ on ehdolla sarjoissa Boldest Campaign, Energy, B2B Communications ja External Publication.

Lue myös: Wärtsilä Energyn markkinointijohtaja Ninna Arposen mukaan markkinointiosastojen täytyy todistaa arvonsa entistä paremmin, kun taantuma uhkaa

Kurion ja Fazer Makeisten Remix Is The New Black -työ sai finaalipaikat kahdessa eri sarjassa: Brand Relationship ja Food & Beverage.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Muista suomalaistoimistoista finaalissa ovat mukana TBWA\Helsinki ja OSG Viestintä, joka palkittiin kilpailussa viime vuonna.

TBWA:n Tietoevrylle tekemä Inclusivity in ICT: From Fiction to Reality on mukana sarjassa Corporate Social Responsibility. OSG:n Autoklinikalle tekemä Parallel parking made easy - National Parking Day taistelee pystistä sarjassa Automotive.

Parhaat palkitaan 9. joulukuuta. 

Katso kaikki finalistit täältä.

Lue myös:Brunnen on Vuoden viestintätoimisto, SEKin Janne Malinen Vuoden viestintäkonsultti – katso tästä kaikki Finnish Comms Awardsissa palkitut