Staartin luova johtaja Juuso Kemi on paitsi luova huippu myös oiva myyntimies, mikä todistettiin keskiviikkoisessa Finnish Comms Awards -gaalassa: maineikkaan Porisuhde-markkinointikokonaisuuden takana oleva Kemi juhli gaalassa ensiksi Porin kaupungille tehdyn työn voittoa sarjassa Lanseeraus tai repäisy, minkä jälkeen hän nousi lavalle voitettuaan Vuoden pitchaaja -palkinnon.
Tuomaristo valitsi Vuoden pitchaajan kilpailutöiden esittelyn perusteella. Voitto osoittaa, että Kemi osaa myydä toimistonsa ideoita. Tosin hän kertoo, että onnistuneen FCA-pitchauksen salaisuutena oli college-paita, joka jätti vahvan muistijäljen tuomaristoon.
– Siinä lukee “Juuso, Juuso, Juuso”. Minut muistettiin varmasti siitä. Vähän niin kuin Peter Vesterbacka muistetaan Rovio-hupparistaan, Kemi velmuilee ja vakavoituu heti perään.
– Tosissaan puhuen hyvän pitchauksen taustalla on työ (Porisuhde), josta on helppo puhua. Idea ja toteutus olivat niin hyviä, ja kyseessä kampanja, joka levisi ihmiseltä ihmiselle. Porisuhde on kerännyt jo yli kahdeksan miljoonaa näyttökertaa ilman minkäänlaisia mediapanostuksia.