Markkinoinnissa ei aina tarvitse tehdä asioita monimutkaisesti ja isolla budjetilla. Yksinkertainen on välillä kaunista.
Tästä on nähty historian aikana monia esimerkkejä, ja yksi viimeisimmistä todisteista on artisti Kanye Westin omistaman Yeezy-vaatebrändin käsialaa.
Yeezy ja tunnettu vaatekauppaketju Gap tekivät hiljattain yhteistyön, jonka keskiössä oli epäjärjestelmällisyys. Lyhyesti sanottuna epäjärjestelmällisyys tarkoitti sitä, että Yeezy-vaatteita myytiin Gap-kaupoissa isoista roskasäkin näköisistä pusseista. Säkit oli laitettu kaupoissa keskelle käytäviä, ja ruttuisia vaatteita ei oltu järjestetty edes koon mukaan.
Niinpä asiakkaat joutuivat kaivamaan säkkejä pohjia myöten löytääkseen mieleisensä vaatekappaleen.