Brändit

Kaksi palkittua suomalaisyritystä loi yhteistuotteen, jonka toivotaan menestyvän vientimarkkinoilla

Uudessa tuotteessa yhdistyvät maailman paras lakritsi ja maailman paras gini.
Kuva:
Kouvolan Lakritsi Oy
Kaksi palkittua suomalaisyritystä loi yhteistuotteen, jonka toivotaan menestyvän vientimarkkinoilla

Kouvolan Lakritsi Oy ja ginivalmistaja Arctic Blue Beverages ovat aloittaneet tuoteyhteistyön, jonka toivotaan auttavan yrityksiä kansainvälistymään entisestään.

Yritykset tiedottavat kehittäneensä uuden juomasekoituksen, jossa yhdistyvät lakritsi ja gini.

– Ajatuksena on yhdistää pehmeä lakun maku hienostuneeseen, metsäiseen giniin, kertoo lakritsitehtailija Timo Nisula (kuvassa) tiedotteessa.

Tiedotteen mukaan sekä Kouvolan Lakritsi että Arctic Blue Beverages katsovat vientimarkkinoille ja toivovat uuden tuotteen vauhdittavan kansainvälistymistä. Kummankin yrityksen tuotteita viedään jo yli 20 maahan, ja molempien tuotteet ovatkin keränneet tunnustusta Suomen rajojen ulkopuolella. Brittilehti Lux Life nimesi hiljattain Kouvolan Lakritsin maailman parhaaksi lakritsin valmistajaksi. Arctic Blue Beveragesin gini puolestaan on valittu maailman parhaaksi giniksi.

Uudet, vientiin suunnatut juomat julkistetaan myöhemmin tänä vuonna.

– Kun kaksi maailman parasta lyö hynttyyt yhteen, mitä muuta muka voi odottaa kuin parasta, Nisula muistuttaa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa