Toimistot

Juontajana ja toimittajana tunnetuksi tullut Sanna Mämmi vahvistaa vaikuttajamarkkinointitoimisto Indieplacea

Mämmi on työskennellyt aiemmin muun muassa Hasan & Partnersilla ja Ahjo Communicationsilla.
Kuva:
Indieplace
Juontajana ja toimittajana tunnetuksi tullut Sanna Mämmi vahvistaa vaikuttajamarkkinointitoimisto Indieplacea

Muun muassa juontajana, toimittajana ja puhujana tunnetuksi tullut Sanna Mämmi on aloittanut työt vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelutoimisto Indieplacessa, jossa hänen tittelinsä on Senior Creative. Mämmi vastaa uudessa työssään vaikuttajamarkkinoinnin strategioiden ja luovien konseptien suunnittelusta.

Mämmi siirtyi Indieplacen vahvuuteen Lidl Suomen viestinnästä. Aiemmin hän on hankkinut toimistokokemusta Hasan & Partnersin viestintäyksiköstä ja viestintätoimisto Ahjo Communicationsista. Mämmi on tehnyt pitkän ja vakuuttavan uran myös radiossa työskennellen muun muassa Kiss FM:ssä, Radio Novassa ja Groove FM:llä.

– Kokemukseni mukaan tuloksellisimmat viestinnän ja markkinoinnin toimenpiteet saadaan onnistumaan vaikuttaja- ja PR-tekemisen kautta. Vaikuttajamarkkinointi kasvaa ja kuluttajat seuraavat vaikuttajia yhä tiiviimmin. Avainasemassa on kuitenkin luovuus ja ideat siitä, minkälaisella näkökulmalla vaikuttajat omaa yleisöään tavoittelevat. Vaikuttaja voi olla hyvä kasvo, mutta sisällön luomiseen tarvitaan strategisesti luovia sisältökonsepteja. Taustani kaupallisesta radiosta sisällöntekijänä ja viestinnän suunnittelijana tuovat nyt hyvää potkua Indieplacelle, kertoo Mämmi tiedotteessa.

Vaikuttajamarkkinoinnin rooli “markkinointimixissä” kasvaa koko ajan, ja siksi sisällöntuottajilta sekä -suunnittelijoilta vaaditaan entistä enemmän strategisen ymmärryksen ja luovien konseptin yhdistämistä. Mämmin laaja-alainen kokemus sisällöistä tuokin tärkeän lisän Indiaplacen tiimiin, sanoo toimiston vs. toimitusjohtaja Anne Häkkinen.

– Vaikuttajamarkkinointi vahvistaa jalansijaansa yritysten markkinointisuunnitelmissa ihan ansaitusti, sillä tänä päivänä mielipidevaikuttajien läsnäolo sosiaalisessa mediassa sekä henkilökohtaisen vaikuttamisen keinot tulevat yhä vahvemmin osaksi yhteiskunnallista keskustelua. Se nostaa myös luovan konseptisuunnittelun vaatimustasoa, jossa meillä on nyt koossa vahva tiimi vastaamassa markkinan tarpeisiin.  Tuloksellisen vaikuttajakumppanuuden avain on se, että brändin, oman asiantuntijamme ja vaikuttajan välisellä yhteistyöllä rakennetaan aitoja ja siten vaikuttavia kohtaamisia, sanoo Häkkinen.

Mämmin ohella Indieplace vahvistuu maaliskuussa myös sosiaalisen median mainonnan osaajalla Ronja Nuoramolla, joka on aiemmin työskennellyt muun muassa Dentsussa ja Dagmarissa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa