Kuva: Tallink Silja Line
Mainonta

Joulutarjous kaatoi Tallink Siljan verkkosivut

5.11.2025 14:19
Mikko Perttunen
Samaan aikaan aloitettu mittava markkinointikampanja toi sivuille paljon odotettua enemmän kävijöitä.

Tallink Silja Linen verkkopalvelut ja varausjärjestelmä kaatuivat eilen illalla 4. marraskuuta suuren varaus- ja vierailijamäärän vuoksi. Palveluiden uudelleenkäynnistäminen on hidastanut matkojen varaamista myös tänään.

Palvelun kaatoi joulutervehdys, jossa tarjottiin uudistuneen Club One -ohjelman kunniaksi kanta-asiakkaille risteilyä Turun reitillä poikkeuksellisen edullisesti.

MAINOS

– Samaan aikaan aloitimme mittavan markkinointikampanjan eri kanavissa. Nämä kaksi toimenpidettä aiheuttivat valtavan yleisöryntäyksen nettisivuillemme ja valitettavasti ne kaatuivat, Tallink Siljan myyntijohtaja Marko Männimets kertoo tiedotteessa.

Kanta-asiakkaille luvattiin myös eilisessä uutiskirjeessä tuplapisteet, kun matkan varaa viimeistään 6. marraskuuta. Moni ei ole kuitenkaan päässyt tekemään matkavarausta, joten tuplapisteiden myöntämistä päätettiin jatkaa kahdella päivällä.

Tallink Siljalta pahoitellaan asiakkaille tilanteesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa ja harmia.

MAINOS