Markkinoinnin data- ja analytiikkaratkaisuihin erikoistunut Avaus on nimittänyt Jens Hårdin tuloksellisesta ja Omnichannel-markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi.
Hårdilla on yli 20 vuoden kokemus alalta, muun muassa digitaalisesta markkinoinnista, data-analytiikasta ja tekoälyvetoisista strategioista. Hän on viimeksi työskennellyt Accenturella.
– Mediateollisuudessa on meneillään muutos, jossa kaksi vuosikymmentä kestänyt riippuvaisuus kolmannen osapuolen datasta vaihtuu tulevaisuudessa ensimmäisen osapuolen dataan. Tämä muutos ruokkii markkinointistrategioita, aktivointia ja kasvua, Hård toteaa tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä