Digitaalisuus

Ismo Nikkola valittiin kovaan pestiin itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkostossa – Avidlyn strategiajohtaja lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa

Nikkola valittiin EMEA-alueen uudeksi presidentiksi.
Kuva:
Avidly
Ismo Nikkola valittiin kovaan pestiin itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkostossa – Avidlyn strategiajohtaja lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa

Avidlyn Ismo Nikkola johtaa seuraavat kaksi vuotta itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja. Nikkola valittiin EMEA-alueen uudeksi presidentiksi.

Nikkola toimii Avidlylla strategiajohtajana. Uudessa pestissään hän haluaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälistymään ja kasvamaan. Siinä AMIN-verkosto voi olla iso apu.

– Pystymme auttamaan melko pieniäkin yrityksiä kansainvälistymisessä – ja rohkenen väittää, että mikään muu suomalainen markkinointitoimisto ei pysty tällaiseen samalla tasolla kuin AMIN Worldwide -verkosto, Nikkola sanoo.

– Olemme auttaneet suomalaisyrityksiä kumppanien valinnassa kohdemaissa ja tarjonneet tuotantoapua kuvauksiin Kanadan erämaassa, Etelä-Afrikassa ja paikoissa, joista osa ei ole ehkä koskaan kuullutkaan. Nämä voivat kuulostaa pieniltä asioilta, mutta ovat oikeasti todella merkityksellisiä asioita asiakkaillemme.

AMIN-verkostossa on toimistoja ympäri maailman, joten apua ja lisävoimia on tarjolla joka puolella.

– Yhteiset asiakkaat ovat AMIN-verkoston liiketoiminnallinen suola. Avidlykin on saanut kansainvälisiä asiakkaita verkoston kautta, erityisesti HubSpot Partner of the Year -tittelin ansiosta, Nikkola uskoo.

Nikkola toivoo, että suomalaiset yritykset pyrkisivät aiempaa vahvemmin kansainväliseen kasvuun.

– Jos jää vain odottelemaan, että bisnestä tulee Suomeen, niin sitä saa odottaa maailman tappiin asti, hän päättää.

Lähde: Avidlyn tiedote

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa