.png)
Improve Media ja marraskuussa täysin uudistuva opiskelijasovellus Tuudo aloittavat yhteistyön. Improve Mediasta tulee Tuudon virallinen mainosmyynnin kumppani.
Tuudo on sovellus, joka kokoaa yhteen opintoarjen lukujärjestyksistä ilmoittautumisiin ja ruokalistoista opiskelijaetuihin.
Tuudoa käyttää 30 korkeakoulua, 12 toisen asteen oppilaitosta ja lähes 300 000 opiskelijaa. Yleisö on siis tarkasti rajattu.
– Tuudo on opiskelijoiden päivittäinen työkalu ja osa heidän arkeaan ja rutiinejaan. Uudistuvan Tuudon ansiosta pystymme tarjoamaan mainostajille entistä paremmat mahdollisuudet tavoittaa opiskelijat ympäristössä, jossa he ovat poikkeuksellisen sitoutuneita, Tuudon toimitusjohtaja Pasi Maronen kertoo tiedotteessa.
Improve Media on suomalainen mainosverkosto, joka tunnetaan erityisesti Jodelin kaupallisen menestyksen rakentajana Suomessa.
Tiedotteen mukaan Tuudo vahvistaa Improve Median asemaa toimijana, joka tuntee ja tavoittaa nuoret aikuiset.
– Tuudo tarjoaa meille tärkeän uuden kanavan opiskelijoiden tavoittamiseen täsmällisemmin kuin mistään muualta. Näemme erityistä arvoa siinä, että mainostajat voivat kohdata opiskelijat heidän omassa, luotetussa sovelluksessaan, Improve Median toimitusjohtaja Tuomas Suihkonen toteaa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä