Markkinointitoimisto Drama Queen Communications on saanut asiakkaansa Nesteen kanssa komean tunnustuksen ja päässyt mukaan The Drum Awardsin B2B-kilpailun finaaliin, jossa palkitaan maailman parhaita B2B-markkinointitöitä.
Drama Queenin suunnittelemassa Neste x Hesburger: The most influential circular economy act of 2022 -kampanjassa kaksi tunnettua suomalaisbrändiä löi hynttyyt yhteen osoittaakseen, että tulevaisuuden kompleksisia ongelmia ratkotaan yhteistyön voimin. Kampanjassa brändit aloittivat kiertotalousyhteistyön, jossa Hesburgerin ravintoloista kerätty paistoöljy kierrätetään uusiutuvaksi dieseliksi.
Yhteistyön myötä Hesburger siirtyi käyttämään Nesteen uusiutuvaa dieseliä valtaosassa kuljetuksissaan Suomessa. Näissä elintarvikekuljetuksissa vähennettiin kasvihuonekaasupäästöjä jopa 90 prosentilla verrattuna fossiilisen dieselin käyttöön.