Avidly sai Sabre Awardseista matkaan neljä palkintoa. Kuva: Avidly
Toimistot

Avidly nappasi neljä palkintoa EMEA-alueen Sabre Awardseista – kilpailussa loistivat myös SEK ja Ahjo

11.4.2025 10:51
Mikko Perttunen
Avidlyn palkinnot irtosivat kahdella eri työllä.

Suomalaistyöt saivat kunniaa kuun alussa, kun viestintäkilpailu Sabre Awardsien EMEA-alueen palkinnot jaettiin Lontoossa.

Avidly nappasi kisassa yhteensä neljä palkintoa kahdella työllä.

Avidlyn Origin by Oceanille suunnittelema The Blue Planet vs. The Red Planet -kampanja voitti EMEA IN2 Sabre -palkinnon kategoriassa Real-time Engagement (Newsjacking) sekä Sabre Awardin kategoriassa Social Media/Social Networking Campaign.

MAINOS

Ukrainan startup-ekosysteemin ja kansainvälisten sijoittajien välisiä siltoja vapaaehtoisvoimin rakentanut The Bridge of Trust puolestaan voitti EMEA IN2 Sabre -palkinnon kategoriassa Startup Marketing Campaign sekä Sabre Awardin kategoriassa Corporate Philanthropy and Fund-Raising.

– Palkinnot eivät ole itseisarvo, mutta ne kertovat, että kaiken tämän hälyn keskellä olemme onnistuneet puuttumaan olennaiseen, Avidlyn strategiajohtaja Minna Utriainen kertoo tiedotteessa.

SEK oli ehdolla seitsemässä kategoriassa. Palkinto irtosi UPM Raflatacille tehdyllä Carbon Action Portfoliolla kategoriassa Product Media Relations (Trade Media). Lisäksi Visit Finlandin ja Helsinki partnersin kanssa toteutetulle Helsinki Happiness Hacks -kampanjalle myönnettiin IN2 Sabre -palkinto Earned Media with Influencers + Communities -kategoriassa.

Ahjo Communications palkittiin työstään Irti Huumeista ry:lle. Nolla huumekuolemaa -kampanja huomioitiin Digital Campaign -kategoriassa.

Lue myös: EMEA Sabre Awards -ehdokkuuksia suomalaistöille – SEK sai seitsemän finaalipaikkaa 

Muokattu 14.4. klo 14.20: Lisätty SEK:n voittama IN2 Sabre -palkinto.

MAINOS