Dr. Oetkerin Ristorante-pizzabrändi lanseeraa uutuutensa näyttelijä Ronn Mossin voimin.
Makean Tiramisu-pizzan lanseerauskampanjan on ideoinut BBO Creative. Tiedotteessa valotetaan, että ajatus yhteistyöhön syntyi siitä, että Ristorante on aina ollut rakkauden ja romantiikan asialla – kuten myös Moss, joka on vuosikymmenten ajan viihdyttänyt suomalaisia niin televisiossa kuin musiikin parissa.
– Halusimme luoda ikonisen duon ja elämyksellisen kampanjan, joka nostattaa – sekä tunnelmaa että hymyn. Ristorante Tiramisu -pizza on leikkisä ja yllättävä erikoisuus, ja sen ansaitsema lähtö sai sopivasti huumorilla höystetyn käsittelyn. Ronn Moss toi mukaan monia suomalaisia sukupolvia koskettaneen viehätysvoimansa ja karismansa, BBO Creativen toimitusjohtaja Anna Viertiö kertoo tiedotteessa.
Dr. Oetkerin ja BBO:n yhteistyö on jatkunut pitkään, ja Viertiön mukaan vahva luottamus mahdollisti rohkean luovan ratkaisun.
– Asiakas nauroi ja innostui heti. Kampanjan kulmaa ja kärkeä hiottiin yhdessä niin, että mukana kulkee paitsi makea yllätys, myös Ristoranten ydinsanoma – rakkaus. Brändin slogan ‘Rakastu aina uudelleen’ sai nyt uuden, herkullisen muodon, Viertiö kuvaa.
Moss innostui kampanjasta nopeasti. Tähti on esillä Suomessa tänä syksynä muutenkin, sillä kuuden kaupungin ”An Evening with Ronn Moss”- musiikkikiertue järjestetään lokakuun alkupuoliskolla.
– Hänellä on erityinen suhde Suomeen ja suomalaisiin, ja se näkyi myös kuvauksissa. Tunnelma oli lämmin ja työskentely sujui mutkattomasti – Ronnilla on kyky kohdata ihmiset aidosti ja karismaattisesti, Viertiö toteaa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä