UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Ilmiöt
29.8.2024 10:58
Helsingin välittömät matkailutulot kasvoivat 25 prosenttia venäläisten puuttumisesta huolimatta – pandemiaa edeltävä taso lähes saavutettu
Koko Suomen välitön matkailutulo oli viime vuonna liki 12 miljardia euroa.
Mikko Perttunen
Viestintä
29.8.2024 9:52
Farkut vaihtuvat verkkarihousuun Pohjois-Karjalan maakuntapäivänä – pukeutuvatko kokoomuksen poliitikot pieruverkkareihin?
Tempaus järjestetään nyt toista kertaa.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
29.8.2024 9:04
Enää joka neljäs suomalainen on tyytyväinen varallisuuteensa – osuus on laskenut tasaisesti vuodesta 2018
Sijoittamiseen ei ole ylimääräistä rahaa.
Mikko Perttunen
Brändit
28.8.2024 12:46
Milanin design-viikkoa varten suunniteltu Marimekko-baari saapuu Suomeen
Historialliset tilat tullaan sisustamaan pohjoismaalaisilla elementeillä.
Mikko Perttunen
Media
28.8.2024 11:40
”Media-alalla elää sitkeä käsitys siitä, että journalismi tarvitsee mainoksia hengissä selviytyäkseen” – Uusi Juttu pyrkii aloittamaan julkaisutoiminnan tammikuussa
Startup-yrityksen tavoitteena on löytää joukkorahoituksella 5 000 ennakkotilaajaa.
Mikko Perttunen
Brändit
28.8.2024 10:41
Kari Hotakaisen tuore romaani julkaistiin Pirkka-brändin alla – kirjailija ei koe sen haastavan teoksen arvostusta
Helmi on myynnissä yksinoikeudella Keskon ruokakaupoissa.
Mikko Perttunen
Brändit
28.8.2024 9:11
Visit Finlandin johtaja: ”Tarvitsemme vahvaa ja johdonmukaista markkinointia, jotta voimme kilpailla muiden Pohjoismaiden kanssa”
Suomen matkailu on palautunut huonosti muihin Pohjoismaihin nähden.
Mikko Perttunen
Mainonta
27.8.2024 12:12
HSL poisti rasistiseksi koetun mainoksen – mallit pettyivät
Ibrahim Manza ja Abdirahman Keinaan eivät pitäneet siitä, että vähemmistöihin kuulumattomat ottavat itselleen oikeuden puhua heidän puolestaan.
Mikko Perttunen
Myynti
27.8.2024 11:21
Kuluttajaliitto: Hybridisähkösopimusten markkinointi koetaan harhaanjohtavaksi ja hankalaksi ymmärtää – sopimukset asiakkaille usein pettymys
Lähes joka viides kyselyyn vastanneista kokee tulleensa huijatuksi.
Mikko Perttunen
Myynti
27.8.2024 9:55
Lidl kertoo onnistuneensa muovinvähennystavoitteissaan etuajassa
Tavoite saavutettiin muun muassa grillimakkarapaketteja ohentamalla.
Mikko Perttunen
Viestintä
27.8.2024 9:20
Selällään uivalla vaapulla muistutetaan Itämeren vaikeasta nykytilasta
Tuotto ohjataan Itämeren suojelutyöhön.
Mikko Perttunen
Myynti
27.8.2024 8:55
Lidl poistaa vegehyllyn väliaikaisesti kuudesta myymälästä – tavoitteena saada tuotteet useampien ihmisten ostoskoriin
Ostojohtaja: ”Toivomme tietysti, että tällä erilaisella sijoittelulla myös uudet asiakkaat tarttuvat helpommin vegetuotteisiin.”
Mikko Perttunen
Ilmiöt
26.8.2024 11:50
Oulun yliopiston tutkimuksiin perustuva vastuullisuustesti tuo uuden työkalun erityisesti mikro- ja pk-yrityksille
Osana suurempien yritysten toimitusketjuja myös pienten yritysten raportointivelvollisuudet kasvavat.
Mikko Perttunen
Media
26.8.2024 10:25
Traficomilta valtionavustusta sanomalehtien jakeluun 38 alueelle
Valtaosa avustuksesta menee Postille.
Mikko Perttunen
Media
26.8.2024 8:07
Radio Deille uusia omistajia – kristillinen kanava uudistaa verkkopalvelunsa
Emoyhtiö käynnistää osakeannin.
Mikko Perttunen
Media
23.8.2024 15:13
Maaseudun Tulevaisuus tavoittelee brändiuudistuksellaan laajempaa yleisöä myös kaupungeista
Uusi konsepti tulee näkymään laajasti ostetussa mediassa.
Mikko Perttunen
Mainonta
23.8.2024 9:53
Fazer yhteistyöhön maailman vanhimman sisätilojen ATP-tennisturnauksen kanssa
Tukholmassa järjestettävä tennisturnaus pelattiin ensimmäisen kerran jo vuonna 1969.
Mikko Perttunen
Brändit
23.8.2024 9:20
Ponsse Suomen hyvämaineisin pörssiyhtiö – Marimekon Tiina Alahuhta-Kasko paras toimitusjohtaja
Kone joutui tänä vuonna tyytymään kakkossijaan.
Mikko Perttunen
Media
23.8.2024 8:18
Disney Plus tuo edullisemman, mainoksilla tuetun vaihtoehdon Suomeen lokakuussa
Mainoksia katsomalla pääsee 40 prosenttia edullisemmin.
Mikko Perttunen
Mainonta
22.8.2024 14:28
Kolme jättiä vie kohta puolet maailman mainoseuroista – mainostamiseen käytetty rahasumma kasvaa Euroopassa tänä vuonna 5 prosenttia
Sosiaalinen media ajoi hakukonemarkkinoinnin ohi ensimmäistä kertaa viime vuonna.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.