Kolumni

Sinustako Markkinointiuutisten kolumnisti? Hae mukaan nyt!

23.10.2024 6:55
Toimitus
Onko sinulla painavaa sanottavaa markkinoinnista, myynnistä, viestinnästä tai media-alasta? Haluatko ottaa rohkeasti kantaa ja tarjota raikkaita ja yllättäviäkin näkökulmia alasta? Kolumnistihakumme on nyt auki.

Haku Markkinointiuutisten kolumnistiksi on päättynyt.

Verkkomedia Markkinointiuutiset etsii kolumnisteja vuodeksi 2025. Onko sinulla painavaa sanottavaa markkinoinnista, myynnistä, viestinnästä tai media-alasta? Haluaisitko kirjoittaa sanottavasi teräväksi kolumniksi noin kerran kuussa? Tilaisuutesi on tullut! Hae mukaan jutustelemalla alla olevan botin kanssa.

Jos tunnistat itsesi seuraavista neljästä kohdasta, saatat olla etsimämme sananiekka:

- Olet markkinointi-, viestintä tai media-alan opiskelija tai ammattilainen. Sinulla on paljon sanottavaa – ja uskallat sanoa sen rohkeasti.
- Haluat ravistella ihmisten ajatuksia ja tarjota uudenlaisia, raikkaita ja yllättäviäkin näkökulmia.
- Osaat kirjoittaa. Sinun ei tarvitse olla ammattikirjoittaja, mutta toimitukselle lähetettävien tekstien tulee olla sellaisia, joille riittää kevyt editointi.
- Pystyt sitoutumaan siihen, että kirjoitat 10 kolumnia vuonna 2025 alkaen heti tammikuusta alkaen.

MAINOS

Toivomme löytävämme mahdollisimman moninaisen ja kirjavan joukon kolumnisteja. Haethan siis mukaan, jos koet, että haluat saada äänesi kuuluviin suomalaisella markkinointi- ja viestintäkentällä. Haku päättyy keskiviikkona 6.11.2024.

Huomioithan, että resurssimme ovat rajalliset emmekä valitettavasti voi maksaa kolumnisteillemme palkkiota.

Hae kolumnistiksi alla:

Haku on päättynyt!

Markkinointiuutisten julkaisutoiminta alkoi tammikuussa 2021. Olemme sitoutuneet Julkisen sanan neuvoston periaatteisiin ja Journalistin ohjeisiin.

Kysyttävää? Voit olla yhteydessä sähköpostitse Markkinointiuutisten päätoimittajaan Iina Kansoseen (iina@markkinointiuutiset.fi).

Kolumnistien sanomaa

"Kolumnistina pääsen herättämään keskustelua aiheista, joista ei puhuta tarpeeksi."
Jan Porema

"Kolumnistina olen päässyt ravistelemaan markkinointialaa heräämään ekologisen kriisin todellisuuteen."
Niklas Kaskeala

"Oman ajatuksen terävöittäminen on antoisaa ja kirjoittaminen itsessään mielekästä. Toivon, että tekstini ovat herättäneet ajatuksia."
Leena Komulainen

MAINOS