MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Johanna von Hertzen
Näkökulma
Vaaleanpunaiset sukkahousut hevimuusikon Instagramissa – vaikuttajamarkkinoinnissa onnistuminen ei ole arpapeliä
Hyvä yhteistyö palvelee molempia osapuolia, kun taas huonosti suunniteltu vaikuttajamarkkinointi voi näyttää halvalta ja jopa aiheuttaa mainehaittoja, kirjoittaa Johanna von Hertzen.
Johanna von Hertzen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.