Brändit

Werkligin Sitko Pizzalle tekemä brändityö palkittiin taas maailmalla

Brändityö nappasi Grand Prix’n Red Dot Awardissa perjantaina.
Kuva:
Sitko Pizza
Werkligin Sitko Pizzalle tekemä brändityö palkittiin taas maailmalla

Markkinointitoimisto Werkligin menestys maailmalla jatkui viime perjantaina, kun toimiston Sitko Pizzalle tekemä brändityö voitti pääpalkinnon Red Dot Awardissa.

Red Dot Awardissa palkitaan maailman parhaita designtöitä. Mukana oli yhteensä yli 9000 työtä, ja pääpalkintoja jaettiin vain kuusi.

Werkligin tekemä brändityö voitti Grand Prix’n Brand Identity -sarjassa.

– Joskus asiat eivät ole sitä, miltä ne vaikuttavat – ja se on hyvä asia. Ja joskus tarvitaan aimo annos rohkeutta tehdä asiat normaalista erottuvalla tavalla. Werkligin työ Sitkolle rikkoo lähes jokaisen pizzaan liittyvän vakiintuneen käsitteen. Ei Italiaa, ei primo gustoa, ei tomaatteja ja ehdottomasti ei punaista ja vihreää, kilpailun tuomariston arvioi Sitko Pizzan brändi-identiteettiä.

Brändityöllä on voitettu tänä vuonna useita palkintoja. Muutama viikko sitten työ voitti hopeaa markkinointialan Cresta Awardsin Brand Identity -sarjan Design-kategoriassa. Aiemmin työ palkittiin pakkausmuotoilukilpailu Dielinessa, jossa Sitko otti jokaisen yhdeksän ruokakategorian pääpalkinnon. 

Suomessa työ voitti keväällä Vuoden Huiput -kilpailun kultaa ja hopeaa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa