Luovuus

Uutta James Bond -elokuvaa mainostettiin Suomessa poikkeuksellisin keinoin

Kampanjassa yhdistettiin ulkomainonta ja kauppakeskusten äänimainonta.
Kuva:
Clear Channel/Mall Voice
Uutta James Bond -elokuvaa mainostettiin Suomessa poikkeuksellisin keinoin

Ulkomainosyhtiö Clear Channel ja kauppakeskuksissa äänimainontaa tekevä Mall Voice loivat innovatiivisen kokonaisuuden osaksi uuden James Bond -elokuvan lanseerauskampanjaa.

Clear Channel ja Mall Voice yhdistivät ensimmäistä kertaa Suomessa digitaalisen ulkomainonnan ja kauppakeskusten äänimainonnan. Näytöillä pyöri mainos elokuvasta, ja ämyreistä kuului James Bondin ääni.

Kampanja näkyi pääkaupunkiseudulla viime viikolla, jolloin uusin Bond-leffa oli ensi-illassa. Kampanjassa oli mukana yhteensä 11 kauppakeskusta ja 225 digitaalista näyttöä.

Elokuvan lanseerauksesta vastasi Suomessa SF Studios. Näyttävä kampanjakokonaisuus tuotti tulosta, sillä torstain ja sunnuntain välillä elokuvateattereissa kävi yli 140 000 katsojaa. Kyseessä on pandemia-ajan paras avausviikon tulos.

– Digitaaliset pintamme mahdollistavat upeat kampanjatoteutukset, ja ääni lisää liikkuvan kuvan suurta huomioarvoa entisestään. Erityisen kiehtovaa on se, että SF Studios otti uuden ratkaisun osaksi uuden 007-elokuvan lanseerausta, kommentoi Clear Channelin Digital CMS & Project Manager Darius Skaudis.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa