MAINOS: Videolle Videotoimisto
Elokuu on täällä ja näinpä Kuukauden vähiten skipatut sekunnit marssittaa mainossatoa korjaamaan kolme huikeaa mainosohjaajaa: Finn Andersson, Juho Konstig ja Pete Veijalainen. Jaksossa puhetta mm. siitä onko hyvien Youtube-mainosten tekeminen täyttä alkemiaa sekä avoin tunnustus viikonloppuna vietettyjen polttareiden vaikutuksesta ohjaajan tunnemaailmaan. Äläpä skippaa!
Haluatko mukaan kuukausittain vaihtuvaan asiantuntijaraatiin tuleviin Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -jaksoihin? Mietityttääkö miten arvioitavat mainokset on valittu? Haluaisitko antaa kehitysehdotuksia? Lue lisää Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -konseptista Videolle blogista.
Jaksossa arvioidut mainokset:
Apetina - Rajusti makua Apetinalla!
Hellmann’s - Make taste, not waste
Lidl Suomi - Lidl Atlético: Jatkoaika
Prisma - Pyöräliike ja kaikkea muuta
TEKIJÄN ESITTELY
Tapio Haaja, Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle
Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.
Lue sarjan edelliset jutut ja katso jaksot:
- Mitkä YouTube-mainokset raketoivat koviten? Kuukauden vähiten skipatut sekunnit nyt kasvuhakkerien syynissä!
- Kuukauden vähiten skipatut sekunnit taas täällä – katso mitkä viisi YouTube-mainosta pääsivät strategiajohtajien mankeliin!
- Mitkä olivat kuukauden vähiten skipatut sekunnit? YouTube tarjoaa datan – markkinointijohtajat kommentoivat. Katso ja tiedä!
- Kuukauden vähiten skipatut sekunnit starttaa - uudessa videosarjassa etsitään toimivan digivideomainonnan kaavaa