Mainos

Tykitystä, vyörytystä ja herkistymistä YouTubessa. Kuukauden vähiten skipatut sekunnit mainosohjaajien vaskoolissa.

23.8.2021 11:21
MarkkinointiUutiset
Millainen videomainos toimii YouTubessa? Katsooko kukaan viittä sekuntia pidemmälle? Tekeekö perinteisellä tarinankaarella enää mitään? Näitä asioita käsitellään Videolle videotoimiston hostaamassa uudessa Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -videosarjassa, jossa kuukausittain kolme markkinointialan ammattilaista arvioi viisi videomainosta Suomen katsotuimpien YouTube-mainosten listalta.

MAINOS: Videolle Videotoimisto

Elokuu on täällä ja näinpä Kuukauden vähiten skipatut sekunnit marssittaa mainossatoa korjaamaan kolme huikeaa mainosohjaajaa: Finn Andersson, Juho Konstig ja Pete Veijalainen. Jaksossa puhetta mm. siitä onko hyvien Youtube-mainosten tekeminen täyttä alkemiaa sekä avoin tunnustus viikonloppuna vietettyjen polttareiden vaikutuksesta ohjaajan tunnemaailmaan. Äläpä skippaa!

Haluatko mukaan kuukausittain vaihtuvaan asiantuntijaraatiin tuleviin Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -jaksoihin? Mietityttääkö miten arvioitavat mainokset on valittu? Haluaisitko antaa kehitysehdotuksia? Lue lisää Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -konseptista Videolle blogista

Jaksossa arvioidut mainokset:

Apetina - Rajusti makua Apetinalla!

Hellmann’s - Make taste, not waste

Omega - Omega Meets Japan

Lidl Suomi - Lidl Atlético: Jatkoaika

Prisma - Pyöräliike ja kaikkea muuta


TEKIJÄN ESITTELY

Tapio Haaja, Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle

Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.

Lue sarjan edelliset jutut ja katso jaksot:
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)