Mainos

Kuukauden vähiten skipatut sekunnit taas täällä – katso mitkä viisi YouTube-mainosta pääsivät strategiajohtajien mankeliin!

17.5.2021 15:33
MarkkinointiUutiset
Millainen videomainos toimii YouTubessa? Katsooko kukaan viittä sekuntia pidemmälle? Tekeekö perinteisellä tarinankaarella enää mitään? Näitä asioita käsitellään Videolle videotoimiston hostaamassa uudessa Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -videosarjassa, jossa kuukausittain kolme markkinointialan ammattilaista arvioi viisi videomainosta Suomen katsotuimpien YouTube-mainosten listalta.

MAINOS: Videolle Videotoimisto

Millainen videomainos toimii YouTubessa? Katsooko kukaan viittä sekuntia pidemmälle? Tekeekö perinteisellä tarinankaarella enää mitään? Näitä asioita käsitellään Videolle videotoimiston hostaamassa uudessa Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -videosarjassa, jossa kuukausittain kolme markkinointialan ammattilaista arvioi viisi videomainosta Suomen katsotuimpien YouTube-mainosten listalta.

Kuukauden vähiten skipattujen sekuntien kolmannessa jaksossa strategiajohtajat Juha Halmesvaara (Dentsu) ja Teemu Suutari (OMD) pureskelevat viisi muita paremmin suoriutunutta YouTube-mainosta ja sulattelevat katselukokemuksen puolestamme. Mikä on kiroilun voima? Miten toimii Kuukauden vähiten skipattujen sekuntien historian ensimmäinen järjestömainos? Kuinka samoilla linjoilla kilpailevien toimistojen strategit ovat? Nasauta jakso auki ja nauti!

Haluatko mukaan kuukausittain vaihtuvaan asiantuntijaraatiin tuleviin Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -jaksoihin? Mietityttääkö miten arvioitavat mainokset on valittu? Haluaisitko antaa kehitysehdotuksia? Lue lisää Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -konseptista Videolle blogista

Jaksossa arvioidut mainokset:

Prisma - AT - Spring/Summer 2021 Collection out now

Hyvinvointiala HALI ry - Miten hoidetaan kaikki hoitoa kaipaavat, jos hallituksen sote-esitys toteutuu?

Gigantti - Eero vs ATK Trailer

Saludo - Saludo Tumma

Verkkokauppa.com - Luolaihmiset - Hessu


TEKIJÄN ESITTELY

Tapio Haaja, Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle

Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.


Lue sarjan edelliset jutut ja katso jaksot:


MAINOS