Directors Guild
Luovuus

Tuotantoyhtiö Directors Guildin tekemä työ pääsi Cannes Lions -finaaliin

20.6.2022 19:45
Toni Rajamäki
Kampanja tehtiin Porschelle, ja Directors Guild vastasi Suomen kuvauksista.

Suomalaisten mainostuotantoyhtiöiden eliittiin kuuluva Directors Guild taistelee tänään maanantaina Cannes Lions -pystistä.

DG:n Porschelle tekemä työ ylsi finaaliin Film Craft -sarjassa. DG vastasi Drive2Extremes-nimisen työn Suomen kuvauksista. Toisena kuvauspaikkana oli Abu Dhabi. Mainoksessa oli ideana kuvata Porschen sähköautoa ääriolosuhteissa – Levin kylmyydessä ja Abu Dhabin kuumuudessa – ja osoittaa auton iskukyky erilaisissa paikoissa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Aiemmin kansainvälinen huipputyö on voittanut The One Show -kilpailussa hopeisen pystin ja useamman palkinnon Cannes Lions -organisaation järjestämässä Dubai Lynx Awardsissa, jossa palkitaan MENA-alueen parhaita töitä.

Lue myös: Directors Guild pääsi tekemään keskellä pandemiaa kansainvälistä huipputuotantoa, joka oli täynnä haasteita – lopputulemana syntyi globaalisti palkittu työ

Directors Guild on voittanut Suomessa useita töitä. Tuotantoyhtiö tunnetaan muun muassa monista Lidlille tehdyistä menestystöistä, joissa luovana toimistona on ollut Folk Finland.