Luovuus

Tuotantoyhtiö Directors Guildin tekemä työ pääsi Cannes Lions -finaaliin

Kampanja tehtiin Porschelle, ja Directors Guild vastasi Suomen kuvauksista.
Kuva:
Directors Guild
Tuotantoyhtiö Directors Guildin tekemä työ pääsi Cannes Lions -finaaliin

Suomalaisten mainostuotantoyhtiöiden eliittiin kuuluva Directors Guild taistelee tänään maanantaina Cannes Lions -pystistä.

DG:n Porschelle tekemä työ ylsi finaaliin Film Craft -sarjassa. DG vastasi Drive2Extremes-nimisen työn Suomen kuvauksista. Toisena kuvauspaikkana oli Abu Dhabi. Mainoksessa oli ideana kuvata Porschen sähköautoa ääriolosuhteissa – Levin kylmyydessä ja Abu Dhabin kuumuudessa – ja osoittaa auton iskukyky erilaisissa paikoissa.

Aiemmin kansainvälinen huipputyö on voittanut The One Show -kilpailussa hopeisen pystin ja useamman palkinnon Cannes Lions -organisaation järjestämässä Dubai Lynx Awardsissa, jossa palkitaan MENA-alueen parhaita töitä.

Lue myös: Directors Guild pääsi tekemään keskellä pandemiaa kansainvälistä huipputuotantoa, joka oli täynnä haasteita – lopputulemana syntyi globaalisti palkittu työ

Directors Guild on voittanut Suomessa useita töitä. Tuotantoyhtiö tunnetaan muun muassa monista Lidlille tehdyistä menestystöistä, joissa luovana toimistona on ollut Folk Finland.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa