Suomalaisten mainostuotantoyhtiöiden eliittiin kuuluva Directors Guild taistelee tänään maanantaina Cannes Lions -pystistä.
DG:n Porschelle tekemä työ ylsi finaaliin Film Craft -sarjassa. DG vastasi Drive2Extremes-nimisen työn Suomen kuvauksista. Toisena kuvauspaikkana oli Abu Dhabi. Mainoksessa oli ideana kuvata Porschen sähköautoa ääriolosuhteissa – Levin kylmyydessä ja Abu Dhabin kuumuudessa – ja osoittaa auton iskukyky erilaisissa paikoissa.
Aiemmin kansainvälinen huipputyö on voittanut The One Show -kilpailussa hopeisen pystin ja useamman palkinnon Cannes Lions -organisaation järjestämässä Dubai Lynx Awardsissa, jossa palkitaan MENA-alueen parhaita töitä.
Directors Guild on voittanut Suomessa useita töitä. Tuotantoyhtiö tunnetaan muun muassa monista Lidlille tehdyistä menestystöistä, joissa luovana toimistona on ollut Folk Finland.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä