Kolumni

Tässä ovat MarkkinointiUutisten vuoden 2022 kolumnistit – mukana muun muassa Markus Nieminen, Toni Perez ja Leena Komulainen

11.1.2022 9:20
Toni Rajamäki
MarkkinointiUutisten kolumnistien joukossa on niin vanhoja tuttuja nimiä kuin uusia kasvojakin.

MarkkinointiUutisten kolumnistikattaus uudistuu tänä vuonna. Osa vanhoista kolumnisteista jatkaa, ja heidän lisäkseen mukaan tulee joukko uusia nimiä.

Uusiin kolumnisteihin kuuluvat  muun muassa TBWA\Helsingin Vice President, Strategy & Content Markus Nieminen (kuvassa vasemmalla), OSG Viestinnän toimitusjohtaja Toni Perez (keskellä) ja Ivalo Creative Agencyn toimitusjohtaja Leena Komulainen (oikealla).

Muita uusia kolumnisteja ovat Rookie Communicationsin toimitusjohtaja Arttu Käyhkö, Houston Incin Chief Sales & Marketing Officer Minna Ruusuvuori, MarkkinointiKollektiivin yhteistyökumppanuuksista ja myynnistä vastaava Marica Thorén, TBWA\Helsingin Junior Communications Specialist Emmi Paajanen ja Leadoon Marketing Operations Lead Jemmi Laaninen.

Viime vuoden kolumnisteista suurin osa jatkaa. Kolumneja kirjoittavat tänäkin vuonna Postin Director Customer Experience Ulla Jones, Boksin Director Of Partnerships, Agencies and Brands Nea Barman, OneMinStoryn toimitusjohtaja ja perustaja Antti Sipilä, Zoanin Chief Operating Officer Laura Olin, Ahti Advisoryn markkinointikonsultti ja perustaja Ossi Ahto, Grapevinen perustaja ja Customer Experience Director Marika Siniaalto, Oy Anssi Järvinen Ab:n markkinointikonsultti ja perustaja Anssi Järvinen, yrittäjä ja kouluttaja Tom Laine, Mertasen markkinointianalytiikan konsultti, toimitusjohtaja ja perustaja Petri Mertanen ja Nesteen Vice President, Marketing and Service Design Mika Hyötyläinen.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)