Brändit

Tampereen monitoimiareena perui sponsorinimisopimuksen Uros Oy:n kanssa – “Päätös on nähdäksemme ainoa oikea”

Kansiareenaa hallinnoiva yhtiö on jo saanut uusia yhteydenottoja nimikumppanuudesta.
Kuva:
Unsplash/Radek Kozak
Tampereen monitoimiareena perui sponsorinimisopimuksen Uros Oy:n kanssa – “Päätös on nähdäksemme ainoa oikea”

Tampereelle kohta avattavaa monitoimiareenaa hallinnoiva KOY Tampereen Monitoimiareena on perunut sponsorinimisopimuksen teknologiayhtiö Uros Oy:n kanssa. Yhtiö tiedotti asiasta verkkosivuillaan.

Areenan nimeksi piti tulla Uros Live, mutta Uroksen saama negatiivinen julkisuus ja yhtiöön liittyvä epävarmuus johtivat yhteistyön perumiseen ja nimenmuutokseen. Toistaiseksi areena jatkaa nimellä Tampereen Kannen areena.

– Uros Oy:n saama julkisuus on liitetty vahvasti ja negatiivisesti myös areenaan. Lisäksi nimikumppanin taloudellisesta asemasta julki tulleet tiedot ovat aiheuttaneet vakavan epäilyn siitä, onko yhtiöllä kykyä vastata nimisopimuksen mukaisista velvoitteistaan jatkossa. Näiden syiden vuoksi areenayhtiö ei näe mahdollisuuksia yhteistyön jatkamiselle, joten tässä tilanteessa päätös on nähdäksemme ainoa oikea, kommentoi areenayhtiön toimitusjohtaja Marko Hurme tiedotteessa.

Uros on saanut tänä vuonna paljon negatiivista julkisuutta. Muutama viikko sitten ilmeni, että yhtiöltä vaaditaan yli 15 miljoonan euron velkasaatavia. Uroksen viimeisin hyväksytty tilinpäätös on vuodelta 2018, jolloin yhtiö teki voittoa huikeat 120 miljoonaa euroa.

Kansiareenan ensimmäinen tapahtuma on 3. joulukuuta. Viralliset avajaiset järjestetään 15. joulukuuta.

Oletettavasti areena solmii tulevaisuudessa uuden sponsorinimisopimuksen. Hurmeen mukaan yhteydenottoja on jo tullut.

– Keskusteluja on käynnissä, emmekä tässä vaiheessa voi kommentoida aihetta enempää. Areena avautuu joka tapauksessa ajallaan.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa