Brändit

Suvituuli Tuukkanen on Verkkokauppa.comin uusi CMO

Tuukkaselta löytyy vahva toimistotausta. Hän on työskennellyt muun muassa Hasan & partnersilla ja TBWA:lla.
Kuva:
Verkkokauppa.com
Suvituuli Tuukkanen on Verkkokauppa.comin uusi CMO

Suvituuli Tuukkanen alkaa vetää Verkkokauppa.comin markkinointia ja viestintää CMO:n roolissa. Hän kertoi nimityksestään LinkedInissä.

Aiemmin roolissa toiminut Seppo Niemelä ei jatka Verkkokauppa.comin palveluksessa.

Tuukkanen siirtyy suomalaisen menestysbrändin riveihin Veikkaukselta, jossa hän toimi vastuullisuudesta ja yritysbrändistä vastaavana johtajana.

– Olen äärimmäisen kiitollinen näistä vuosista Veikkauksella. Olen oppinut mielettömän paljon meidän huippuammattilaisilta. Yhtiö on edelläkävijä todella monessa asiassa ja veikkauslaiset superosaavia. Olen myös päässyt näiden vuosien aikana tekemään huikeita projekteja, joiden opeista ja onnistumisista voin tulevaisuudessakin ammentaa, Tuukkanen sanoi Veikkauksen tiedotteessa, kun hänen lähdöstään kerrottiin.

Tuukkaselta löytyy vahva toimistotausta. Hän on työskennellyt muun muassa Hasan & partnersilla, TBWA\Helsingissä ja Toinen Helsingissä. Hasanilla Tuukkanen toimi strategiajohtajana.

Tuukkanen aloittaa Verkkokauppa.comin markkinoinnin johdossa haastavaan aikaan, sillä vaikea maailmantilanne näkyy vahvasti kuluttajakäyttäytymisessä. Verkkokauppa.com kertoi kolmannen vuosikatsauksensa yhteydessä, että kuluttajakysyntä on heikentynyt arvioitua voimakkaammin.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa