Digitaalisuus

Suvi Uotila alkaa vetää Columbia Roadin markkinointia ja viestintää Suomessa

Uotila on viimeksi työskennellyt mainostoimisto SEKillä.
Kuva:
Columbia Road
Suvi Uotila alkaa vetää Columbia Roadin markkinointia ja viestintää Suomessa

Digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin keskittynyt teknologiakonsultointiyhtiö Columbia Road on vahvistanut Suomen-markkinointiosastoaan. Columbia Road tiedottaa, että Suvi Uotila alkaa vetää yrityksen markkinointia ja viestintää Suomessa.

Uotilan titteli on Marketing Lead. Aiemmin hän työskenteli mainostoimisto SEKillä projektinjohtajana tehden yhteistyötä muun muassa suurten B2B-asiakkaiden kanssa.

– On hienoa saada tiimiin Suvi, jolla on pitkä kokemus niin B2B-markkinoinnista kuin vaikuttavien brändien rakentamisesta. Suvi on strateginen ja luova ajattelija, jolla on uskomaton kyky luoda yhteys muihin ihmisiin, ja pitää monta palloa ilmassa. Uskon, että hän tuo meille kosolti uusia näkemyksiä, joiden avulla Columbia Roadin menestystarina jatkaa kasvuaan, sanoo Columbia Road Groupin liiketoiminnasta vastaava Managing Partner Sirkka-Liisa Rotinen tiedotteessa.

Futurice-konserniin kuuluva Columbia Road toimii Euroopassa, ja sillä on toimistot sekä Helsingissä että Tukholmassa. Kehitys on ollut hurjaa, sillä vuonna 2016 perustettu yhtiö on kasvanut keskimäärin 70 prosentin vuosivauhtia. Viime vuonna yrityksen liikevaihto nousi jo yli 11 miljoonaan euroon.

– On mahtavaa päästä mukaan rakentamaan Columbia Roadin kasvutarinaa! Yritys on noussut merkittäväksi tekijäksi kansainvälisenä digitaalisen myynnin konsulttitalona tehden projekteja asiakkaille kuten Framery, SAS ja VR. Columbia Road antaa työntekijöilleen vapauden tehdä päätöksiä omasta työstään ja osaamista kehitetään alan parhaiden tekijöiden kanssa, iloitsee Uotila.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa