Digitaalisuus

Suomeen tulee 3D-teknologiaa hyödyntävä ulkomainosnäyttö – “Moninkertaistaa luovien toteutuksien vaikuttavuuden”

Ocean Outdoor Finlandin näyttö tulee kauppakeskus Redin ulkoseinän kulmaan.
Kuva:
Ocean Outdoor Finland
Suomeen tulee 3D-teknologiaa hyödyntävä ulkomainosnäyttö – “Moninkertaistaa luovien toteutuksien vaikuttavuuden”

Ocean Outdoor Finland tuo ensimmäisenä toimijana Suomeen 3D-teknologiaa hyödyntävän ulkomainosnäytön, joita on jo nähty maailmalla. Näyttö tulee Helsinkiin kauppakeskus Redin ulkoseinän kulmaan.

Näytöt ovat saavuttaneet maailmalla suuren huomion, sillä mainoksista on ladattu lukuisia videoita sosiaaliseen mediaan. Teknologia mahdollistaa mainoksen “henkiin heräämisen”, sillä mainoksen objektit näyttävät ikään kuin tulevan näytöstä ulos.

Katso alla olevalta videolta, miltä näyttää 3D-teknologiaa hyödyntävät ulkomainokset:

Ocean Outdoorin DeepScreen-teknologiaa hyödynnettiin ensimmäisen kerran Netflixin uuden elokuvan lanseerauksessa, jossa nähtiin valtava zombie-tiikeri Lontoon Piccadilly Lightsin näytöllä. Ennen Suomea yritys on lanseerannut DeepScreenin Iso-Britanniassa, Ruotsissa, Norjassa ja Hollannissa.

– Kolmiulotteisuus tuo uusia mahdollisuuksia ja moninkertaistaa luovien toteutuksien vaikuttavuuden. Esimerkiksi Englannissa olemme huomanneet, että 3D-kampanjat kiinnostavat yleisöä enemmän ja lähtevät leviämään myös viraalisti sosiaalisessa mediassa tuoden kampanjalle huomattavaa lisätavoittavuutta, sanoo Ocean Outdoor Finlandin maajohtaja Jukka Leskinen tiedotteessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa