House of Lapland
Toimistot

Salla 2032 ylsi mukaan The One Show’n CMO Pencil -sarjan finaaliin kilpailemaan Googlen, Unileverin ja Heinekenin kaltaisten jättien rinnalle

13.5.2022 9:00
Toni Rajamäki
Salla-kampanjan taustalla ovat House of Lapland ja brasilialaistoimisto Africa.

Sallan kunnan viime vuoden menestyskampanja Salla 2032 on tehnyt suomalaisittain kovan suorituksen ja päässyt mukaan The One Show’n CMO Pencil -sarjan finaaliin. Sarjassa palkitaan ihmisiä kampanjan taustalla.

Salla 2032 -kampanja on finaalissa kovassa seurassa, sillä suomalaistyön lisäksi finaaliin ylsivät muun muassa Googlen, Unileverin, AB InBevin, Heinekenin ja Walmartin kampanjat. Yhteensä finaalissa on kahdeksan eri työtä.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Salla 2032 -kampanjan taustalla ovat rovaniemeläinen markkinointitoimisto House of Lapland ja brasilialainen mainostoimisto Africa. Työ on saanut poikkeuksellisen paljon tunnustusta ulkomailla viimeisen vuoden aikana. Cannes Lions -kilpailussa työ voitti peräti kuusi palkintoa, mukaan lukien yhden Grand Prix’n. Pystejä on tullut myös muun muassa D&AD:sta, Clio Sportsista, FIAP Awardsista ja Fast Companyn World Changing Ideas Awardsista.

CMO Pencilin voittaja julkistetaan 20. toukokuuta.

Salla 2032 kilpailee One Show’ssa myös Branded Entertainment -sarjan voitosta.

Lue myös: Toimitusjohtaja kertoo, miten Cannes-sensaatio House of Lapland onnistui tekemään kansainvälisen menestyskampanjan