S-ryhmä
Media

S-ryhmä rakentaa Suomen tavoittavinta ja vaikuttavinta kaupan mediataloa – Asta Kujalasta tehtiin sisältöjohtaja

8.6.2022 14:15
Toni Rajamäki
S-ryhmä palkkasi uuteen ruutuun Asta Kujalan, joka vastaa organisaation sisältöjen ja omien medioiden tuotannosta ja kehittämisestä.

S-ryhmä on luonut organisaatioonsa sisätöjohtajan roolin, millä tuetaan isoa tavoitetta, jonka mukaan S-ryhmä mielii Suomen tavoittavimmaksi ja vaikuttavimmaksi kaupan mediataloksi.

Uuteen pestiin on palkattu Asta Kujala, joka aloittaa työssä elokuussa. Hän vastaa tehtävässään S-ryhmän sisältöjen ja omien medioiden tuotannosta ja kehittämisestä sekä medioiden sisältö- ja kanavastrategiasta.

– Tavoitteemme on rakentaa S-ryhmään Suomen tavoittavin ja vaikuttavin kaupan mediatalo. Meillä on hyvät ja erittäin tavoittavat omat mediat, ja suuntaudumme jatkossa vahvasti digikanaviemme vaikuttavuuden ja kaupan oman median kasvattamiseen ja kehitykseen. Asta tuo meille huikean paljon kokemusta ja osaamista sisältöjen johtamiseen. Toivotan Astan lämpimästi tervetulleeksi ässäduuniin, tekemään yhteistyötä brändiemme ja alueosuuskauppojen ammattilaisten kanssa, sanoo S-ryhmän mediajohtaja Päivi Anttikoski tiedotteessa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Kujala siirtyy S-ryhmään Yleltä, jossa hän on johtanut eri julkaisualustoihin ja kohderyhmille sisältöä tuottavaa Ylen tapahtumaosastoa ja toiminut Puoli Seitsemän -ohjelman tuottajana. Aiemmin hän työskennellyt muun muassa MTV3:n uutis- ja ajankohtaistoimituksessa sekä Mediahub Helsingissä vastaten SuomiAreenan mediasisällöistä.

– Näen S-ryhmän sisältöjen, kanavien ja alustojen kehittämisessä vahvan potentiaalin, ja odotan innolla sukeltamista uuteen rooliini. Yhdessä voimme tehdä entistäkin vaikuttavampia, liiketoiminnan tarpeita vastaavia ja S-ryhmän merkitystä kasvattavia sisältöjä, Kujala kertoo.