MTV Katsomo -suoratoistopalvelun tavoittavuus on kasvanut syksyllä viikko viikolta. Katsomon kasvua ovat vauhdittaneet syyskuussa muun muassa uudet viihdeohjelmalanseeraukset.
Juuri kaksi vuotta täyttäneen MTV Katsomo tavoitti syyskuussa jo yli 1,9 miljoonaa suomalaista, mikä on lähes puoli miljoonaa enemmän kuin edellisvuonna.
Huomionarvoista on, että vuosia suomalaisten suosiota nauttineiden kestosuosikkien, kuten Tanssii tähtien kanssa ja Maajussille morsian, lisäksi katsotuimpien ohjelmien viiden kärkeen ovat nousseet ohjelmauutuudet Alone Suomi ja Pirunpeli, joiden katselusta huomattava osa kertyy juuri MTV Katsomon kautta.
Suomalaiset viettivät syyskuussa MTV:n sisältöjen parissa viisi tuntia viikossa. MTV Katsomossa ja tv-kanavilla sisällöt tavoittivat 86 prosenttia väestöstä eli 4,7 miljoonaa suomalaista.
– Tämä on hieno uutinen mainostajillemme ja meille, MTV:n sisältö- ja kanavajohtaja Iina Eloranta toteaa tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä