Toimistot

Miltton Creativen perustaja Mira Träskelin siirtyy Bängeriin, joka on Suomen ainoa Z-sukupolveen keskittyvä asiantuntijatoimisto

Träskelin on viimeksi työskennellyt Wunderman Thompsonin Client Leadinina.
Kuva:
Bängeri
Miltton Creativen perustaja Mira Träskelin siirtyy Bängeriin, joka on Suomen ainoa Z-sukupolveen keskittyvä asiantuntijatoimisto

Kokenut markkinoija Mira Träskelin siirtyy markkinointitoimisto Bängerin palkkalistoille. Hänen tittelikseen tulee Director, Strategy and Development. Bängeri tiedotti asiasta keskiviikkona.

Bängeri on Suomen ainoa Z-sukupolveen keskittyvä asiantuntijatoimisto, joka on tehnyt yhteistyötä muun muassa Warner Music Finlandin, Marimekon, MTV Oy:n, Postin, Sanoman, Taffelin ja Oreon kanssa niin nuorisoymmärryksen, markkinointiviestinnän kuin tuote- ja palvelukehityksenkin alueella.

Träskelin on kovan luokan hankinta toimistolta. Hänet tunnetaan muun muassa Miltton Groupin Miltton Creative -toimiston perustajajäsenenä ja entisenä operatiivisena johtajana. Viimeksi hän on työskennellyt maineikkaan Wunderman Thompsonin Client Leadinina. Kokemusta on kertynyt myös TBWA:lta, N2:lta ja Hasan & Partnersilta.

– Bängerin positio ja osaaminen on täysin uniikkia pohjoismaisellakin tasolla. Kohderyhmän osallistaminen strategia- ja kehitystyöhön on ainutlaatuista alalla. On äärimmäisen inspiroivaa liittyä Bängerin joukkoon, kommentoi Träskelin tiedotteessa.

– Mira tuo osaamista ja kokemusta voimakkaasti kasvavan liiketoiminnan ja asiakasjoukkomme tueksi. On mahtavaa saada lisää näkemystä tukemaan Bängerin kasvua ja kehitystä, sanoo puolestaam Bängerin toimitusjohtaja Eija Gerlander.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa