
Lidlin Kesälaif-mainoskampanja sai tunnustusta RadioGaalassa, joka käytiin viime perjantaina virtuaalisesti. Elämä on kesälaiffii -konsepti palkittiin radioalan vuoden parhaana luovana ratkaisuna.
Kesälaif-kampanja on palkittu aiemmin Voitto-mainoselokuvakilpailussa, jossa se voitti Online-video-kategoriassa pronssia. Kaiku-radiomainoskilpailussa kampanja sai ehdokkuuden Musa & jingle -kategoriassa, jossa se kuitenkin hävisi Puuilon Morjensta pöytään -mainokselle.
RadioGaalassa Vuoden radiopromootiona palkittiin Sanoman Anna sen soida -kampanja, jonka tarkoituksena oli kiinnittää huomiota kotimaisen musiikin tukalaan tilanteeseen ja tukea muusikoita sekä musiikintekijöitä koronakriisin aiheuttamassa ahdingossa.
Vuoden valtakunnallisena radiomyyntitiiminä palkittiin Bauer Median valtakunnan myyntitiimi.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä