Brändit

Laura Hyvärinen on Helsingin Sanomien uusi Head of Marketing

Hyvärinen siirtyy tehtävään Suplalta, jossa vetovastuun ottaa vakituisesti Noora Peitsara.
Kuva:
Sanoma
Laura Hyvärinen on Helsingin Sanomien uusi Head of Marketing

Laura Hyvärinen (kuvassa vasemmalla) ottaa Helsingin Sanomissa markkinoinnin vetovastuun, tiedottaa Sanoma. Hänen tittelinsä on Head of Marketing.

Hyvärinen siirtyy tehtävään Sanoman sisältä, Suplan markkinoinnin vetäjän paikalta. Viime vuodet hän on työskennellyt Nelonen Median audiotuotteiden brändityön, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksen parissa. 

Hyvärinen aloittaa uudessa tehtävässään vuodenvaihteessa, jolloin hän palaa perhevapaalta. Suplalla Hyväristä sijaistava Noora Peitsara (oikealla) jatkaa pestissään vuodenvaihteenkin jälkeen.

– Laura kävi läpi tiukan valintaprosessin, aivan kuten muutkin hakijat. Iloksemme tämä positio kiinnosti monia markkinoinnin ammattilaisia sekä talon sisällä että sen ulkopuolelta. Valinnassa painotimme markkinoinnin strategista osaamista ja näkemyksellisyyttä sekä onnistuneita näyttöjä valmentavasta esihenkilötyöstä. Lisäpisteitä sai journalismin tai digitaalisen tilausliiketoiminnan kokemuksesta. Kaikista upeista hakijoista Laura oli se timanttisin! Sanoman uutis- ja featuremedian markkinoinnin ja porfoliokehityksen johtaja Heidi Björklöf sanoo tiedotteessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa