Tutkimus- ja konsultointitoimisto Nsight kertoo vahvistaneensa rivejään Tommi Pelkosella ja Heidi Vidgrenillä, jotka tuovat taloon kovan luokan markkinointiosaamista. Molemmilla heistä on pitkä kokemus konsultoinnin ja tutkimuksen parista.
Pelkonen on työskennellyt yli 25 vuotta Suomessa, Amsterdamissa ja Budapestissa muun muassa Googlen, SEKin, Finpron, Franticin ja Satama Interactiven strategiajohdon, brändikehityksen, markkinoinnin, myynnin ja digitransformaation neuvonantajana ja konsulttina. Viimeiset kolme vuotta hän työskenteli Salomaa-yhtiöiden kaupallistamisen konsulttiyrityksen Proof Advisoryn yhtenä perustajista ja vanhempana konsulttina.
Vidgren puolestaan on työskennellyt 20 vuotta monipuolissa tehtävissä vastaten tutkimusprojekteista eri toimialoille Suomessa ja kansainvälisesti sekä kuluttaja- että yritysasiakaskohderyhmissä. Hän tuli Nsightiin markkinointiteknologiatoimisto Avidlysta, jossa hän vastasi tutkimukseen ja asiakasymmärrykseen liittyvistä palveluista.