Brändit

Kojamon markkinointi- ja viestintäjohtaja Irene Kantor jättää yhtiön

Kojamo on Suomen suurin yksityinen asuntosijoitusyhtiö.
Kuva:
Kojamo
Kojamon markkinointi- ja viestintäjohtaja Irene Kantor jättää yhtiön

Irene Kantor ei jatka asuntosijoitusyhtiö Kojamon markkinointi- ja viestintäjohtajana. Kojamo kertoi asiasta torstaina.

Yhtiön johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2013 toiminut Kantor irtisanoutui. Hän jatkaa tehtävässään vuoden loppuun asti.

Kojamo on Suomen suurin yksityinen asuntosijoitusyhtiö. Lumo-brändin alla asuntoja välittävän Kojamon liikevaihto oli viime vuonna 391,7 miljoonaa euroa.

– Yhteinen matkamme on ollut uudistuva ja rohkea. Olemme saavuttaneet monia hienoja onnistumisia, kuten digitaalista edelläkävijyyttä, Lumo-brändin tunnettuutta, huippuinvestointeja ja dynaamista yrityskulttuuria. Kojamon kyky ja rohkeus uudistua on ollut ainutlaatuinen Suomessa ja kansainvälisessäkin vertailussa. Kiitän lämpimästi Kojamoa kuluneista yhdeksästä vuodesta, Kantor sanoo tiedotteessa.

Kantorin uudet kuviot eivät ole vielä tiedossa, mutta hän kertoi LinkedInissä jatkavansa viestinnän ja markkinoinnin parissa.

Ennen Kojamoa Kantor toimi DNA:n viestintäjohtajana. Toimistotaustaa häneltä löytyy muun muassa SEKistä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa