Toimistot

Kati Nurminen korvaa Salla Vainion Marketing Clinicin toimitusjohtajana

Nurminen nousee toimitusjohtajan tehtävään Marketing Clinicin johtoryhmästä.
Kuva:
Unsplash/Nastuuh Abootalebi
Kati Nurminen korvaa Salla Vainion Marketing Clinicin toimitusjohtajana

Kati Nurminen on valittu strategiaan, brändiin, digitaaliseen transformaatioon ja kaupallistamiseen keskittyneen konsultointitoimiston Marketing Clinicin uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän korvaa tehtävässä Salla Vainion, joka jättää työnsä vuoden lopussa.

Marketing Clinic tiedotti muutoksesta torstaina.

Nurminen on ollut jo aiemmin yrityksen johtoryhmässä, joten talo ja toimintatavat ovat hänelle enemmän kuin tuttuja.

– Tavoitteenamme on olla kestävän kasvun kumppani ja tehdä suomalaisista maailmanluokan markkinoijia. Näemme, että asiakaslähtöisyys, digitaalisuus ja vastuullisuus nousevat yhä vahvemmin johtoryhmien agendalle, sillä niiden avulla voidaan luoda aitoa kilpailuetua. Tämä edellyttää mahdollisuuksien tunnistamista, niihin rohkeasti tarttumista sekä kykyä kaupallistaa ja viedä teot markkinalle yhä kiihtyvällä tahdilla, Nurminen sanoo tiedotteessa.

Kati Nurminen. Kuva: Marketing Clinic

Nurminen on työskennellyt jo yli 20 vuotta markkinoinnin parissa. Aiemmin hän toimi toimitusjohtajana Kopla Helsingissä, jonka Marketing Clinic osti vuonna 2018. Nurminen on työskennellyt urallaan monissa maineikkaissa toimistoissa, kuten Dynamo Advertisingissa, Ogilvyssa ja Satama Interactivessa.

Marketing Clinic on pohjoismainen yritys, jonka Suomen-osaston liikevaihto oli viime vuonna 11 miljoonaa euroa. Ruotsin ja Norjan tytäryhtiöt raportoivat jatkossa Nurmiselle.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa