Sanoma
Brändit

Jenni Korhonen siirtyy Sanoman markkinointipalvelujen johtoon

7.10.2022 13:45
Toni Rajamäki
Korhonen siirtyy Sanomalle Postilta, jossa hän luotsasi verkkokauppa-asiakkaiden myyntitiimiä.

Sanoma on nimittänyt Jenni Korhosen markkinointipalvelujensa johtoon, yhtiö tiedottaa.

Korhonen siirtyy Sanomalle Postilta, jossa hän johti verkkokauppa-asiakkaiden myyntitiimiä Verkkokauppa- ja jakelupalvelut -liiketoimintaryhmässä sekä Posti-konsernin kaupallista kehitystä. Sanoma on Korhoselle tuttu paikka, sillä aikoinaan hän työskenteli talossa myyntiryhmän vetäjänä.

– Sanoma on ollut minulle aina rakas talo, ja Sanoman brändit ovat alansa huippuja. Niiden parissa on ollut kunnia saada tehdä töitä. Sanoman vankka uudistumiskulttuuri, halu ja kyky muutokselle sekä voittamisen tahto ovat aina olleet menestyksen resepti. Markkinointipalvelut ovat aivan ytimessä Sanoman asiakaskeskeisessä strategiassa, kun rakennamme asiakkaillemme todistettavasti vaikuttavia, erottuvia, monikanavaisia ja tuloksellisia ratkaisuja – on todella innostavaa päästä käärimään hihat, Korhonen kertoo tiedotteessa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Sanoman markkinointipalveluihin kuuluvat muun muassa kuluttajaymmärryksen palvelut, sisältömarkkinointi, kohdennetun markkinoinnin palvelut, luova tuotanto sekä analytiikka ja optimointi.

– Jennin tausta B2B-myynnissä, asiakaskeskeisyys ja myyntihenkisyys sekä markkinointiviestinnän ja median hyvä ymmärrys tulevat varmasti auttamaan kehittäessämme markkinointipalvelujamme yhä paremmin asiakastarpeita palveleviksi, sanoo Sanoman B2B-liiketoimintayksikön vetäjä, kaupallinen johtaja Tuomas Airisto.