Toimistot

Hasanin Nykytunteen museo ylsi huippusuoritukseen Webby Awards -kilpailussa, myös 20/20 Helsinki palkittiin

Hasanin Valtioneuvoston kanslialle suunnittelema työ nappasi kolme pystiä.
Kuva:
Hasan & Partners
Hasanin Nykytunteen museo ylsi huippusuoritukseen Webby Awards -kilpailussa, myös 20/20 Helsinki palkittiin

Hasan & Partnersin Valtioneuvoston kanslialle suunnittelema Museum of Contemporary Emotions eli Nykytunteen museo on saanut peräti kolme palkintoa Webby Awards -kilpailussa, jossa palkitaan maailman parhaita verkkosivuja, interaktiivisia mainoksia, verkkoelokuvia- ja videoita sekä muita verkossa olevia digitaalisia kokonaisuuksia.

Nykytunteen museo ylsi palkinnoille Health & Science -kategorian Virtual Remote -sarjassa sekä Arts & Culture -kategorian Virtual & Remote -sarjassa. Lisäksi työ voitti yleisöpalkinnon Arts & Culture -kategoriassa.

Hasan vastasi Nykytunteen museon luovasta ideasta ja toteutuksesta. Virtuaalisen museon tarkoitus on auttaa tunnistamaan ja käsittelemään pandemia-ajan herättämiä tunteita. Luovan idean keskiössä on omien tunteiden tunnistaminen, samaistuttava tarinankerronta sekä itsereflektioon kannustaminen. Kokonaisuuden toteuttamiseen osallistui laaja joukko taiteilijoita ja eri alojen asiantuntijoita.

Aiemmin tänä vuonna työ on saanut tunnustusta Grand Onessa, jossa se voitti kaksi sarjaa ja sai lisäksi kaksi kunniamainintaa.

Muista suomalaisista Webby-kilpailussa menestystä nautti 20/20 Helsingin Teleport to any reality - Introducing Varjo Reality Cloud -työ, joka palkittiin Technical Achievement -kategoriassa Virtual & Remote -sarjassa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa