Luovuus

Hartwallin Suomen kansallisjuoma -konsepti voitti pääpalkinnon Effie Finland -kilpailussa, Finlaysonin Bed Peacelle kaksi kultapystiä

Effie Awards Finland -gaala järjestettiin torstaina.
Kuva:
Marketing Finland
Hartwallin Suomen kansallisjuoma -konsepti voitti pääpalkinnon Effie Finland -kilpailussa, Finlaysonin Bed Peacelle kaksi kultapystiä

Hartwallin Suomen kansallisjuoma -konsepti on voittanut markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaavan Effie Awards Finland -kilpailun Grand Effien eli pääpalkinnon.

Suomen kansallisjuoma oli yksi kolmesta kultamitalista, joiden joukosta voittaja valittiin. Hartwallin lisäksi kultapystit menivät Finlaysonin Bed Peace -kampanjalle ja Helsingin Sanomien Talousjournalismi haasteellisen kohderyhmän vetovoimatekijäksi -kampanjalle.

Suomen kansallisjuoma voitti viidestä sarjasta yhden, joka oli Erikoissarja. Konseptia ovat olleet tekemässä Bob the Robot, Milton, Cocoa Mediaproductions, Lataamo ja Dagmar.

Finlaysonin Bed Peace ei vienyt pääpalkintoa, mutta Effie-gaala oli kampanjalle jättimenestys, sillä työ voitti kultaa sarjoissa Positiivinen muutos ja Tuotteet ja palvelut sekä hopeaa sarjassa Media, jossa se pääsi ainoana työnä mitaleille.

Bed Peacea ovat olleet tekemässä Ivalo Creative Agency, Milton, ToinenPHD, Content Corner ja Simelius Simelius Oy.

Helsingin Sanomien Talousjournalismi haasteellisen kohderyhmän vetovoimatekijäksi -kampanja voitti sarjan Kauppa ja kuluttaja. HS:n kanssa kampanjan loivat Sanoma Media ja TBWA\Helsinki.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa