Mainonta
Finnlines markkinoi risteilyjään laivatraumaisille
18.8.2025 13:42
Mikko Perttunen
Humoristisessa kampanjassa pureudutaan muun muassa yökerhon tahmaiseen tanssilattiaan.
Finnlines kannustaa tuoreessa mainoskampanjassaan risteilylle myös heitä, jotka eivät ennen ole kokeneet risteilyjä omaksi jutukseen. Samalla tuodaan esiin uusien laivojen myötä uudistunutta risteilykokemusta, johon eivät kuulu yökerho, hyttibileet tai karaokebaari.
Kampanjassa pureudutaan huumorin keinoin terapeutin vastaanotolla vanhoihin risteilyhaavoihin, joiden muistoa aika ei ole kullannut.
Risteilymainoksissa terapeutin asiakkaat avautuvat risteilykokemuksistaan, jotka ovat jättäneet heihin pysyvän jäljen.
– Uskomme, että nämä haavat voidaan parantaa Finnlinesin yökerhottomalla karaokevapaalla risteilyllä, jossa todella kokee meren rauhan ja palaa maihin rentoutuneena, Finnlinesin matkustajaliikenteen johtaja Marco Palmu totea.