
Finnlines kannustaa tuoreessa mainoskampanjassaan risteilylle myös heitä, jotka eivät ennen ole kokeneet risteilyjä omaksi jutukseen. Samalla tuodaan esiin uusien laivojen myötä uudistunutta risteilykokemusta, johon eivät kuulu yökerho, hyttibileet tai karaokebaari.
Kampanjassa pureudutaan huumorin keinoin terapeutin vastaanotolla vanhoihin risteilyhaavoihin, joiden muistoa aika ei ole kullannut.
Risteilymainoksissa terapeutin asiakkaat avautuvat risteilykokemuksistaan, jotka ovat jättäneet heihin pysyvän jäljen.
– Uskomme, että nämä haavat voidaan parantaa Finnlinesin yökerhottomalla karaokevapaalla risteilyllä, jossa todella kokee meren rauhan ja palaa maihin rentoutuneena, Finnlinesin matkustajaliikenteen johtaja Marco Palmu totea.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä