Unsplash/Glenn Carstens-Peters
Digitaalisuus

Eurooppalainen kumppanuusmarkkinoinnin jätti rantautui Suomeen

7.9.2022 14:05
Toni Rajamäki
Daisycon tekee yhteistyötä muun muassa Superdryn kanssa.

Kumppanuusmarkkinointiin eli niin sanottuun affiliate-markkinointiin keskittynyt eurooppalaisyritys Daisycon on aloittanut toimintansa Suomessa, yhtiö tiedottaa.

Daisycon on alansa ensimmäisiä suurpelureita Euroopassa. Yhtiö perustettiin jo vuonna 2000 Hollannissa. Hollannin ja Suomen lisäksi Daisyconilla on toimistot Belgiassa, Saksassa, Romaniassa ja Tanskassa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Daisycon kertoo laajentuneensa Suomeen vastatakseen verkkokaupan markkinointipalvelujen lisääntyneeseen kysyntään. Kumppanuusmarkkinoinnissa brändit pääsevät tekemään yhteistyötä muun muassa verkkosivustojen, blogien, some-alustojen ja podcastien kanssa. 

Daisyconin yhteistyökumppaneihin kuuluu monia kansainvälisiä huippubrändejä, kuten brittiläinen vaatebrändi Superdry.

– Olemme erittäin innoissamme saadessamme tuoda affiliate-markkinointipalvelumme Suomeen, sillä tiedämme monien suurten suomalaisten verkkobrändien olevan kiinnostuneita affiliate-markkinoinnin hyödyistä. Autamme heitä löytämään ja hyödyntämään edut, joita asiantuntemuksemme ja kokemuksemme sekä mahtava kansainvälinen julkaisijaverkostomme tarjoavat, sanoo Daisycon Suomen liiketoiminnan kehitysjohtaja Jouni Miettinen tiedotteessa.

Jouni Miettinen. Kuva: Daisycon